Permalänk
Medlem

MM ens värt att köra ?

Hej, kom nyligen upp i Eagle och andra matchen som jag körde mötte jag 3st premades som hade så kallad triggerbot, det var extremt uppenbart hade t.o.m. en som specteta som confirma detta, vi lyckades dock köra lika mot dem, alla 3 hade nya konton med samma speltid så det var väldigt obvious

Antar att det bara blir värre och värre ju högre man kommer ? gillar verkligen spelet men får ingen lust att lira då det hackas hej vilt och verkar inte som valve bryr sig så värst mycket

Permalänk
Medlem

Ja det blir värre och värre högre upp du kommer. Dock blir folk med speciellt aimbot bannade väldigt snabbt. Ungefär 1/5 matcher möter man en med antingen WH eller Aimbot.

Visa signatur

Corsair 750D | i5 4670k | ASUS Z87-a | 8GB Corsair Dominator | Asus GTX770-DC2OC | Samsung 840 EVO 250GB | WD 500GB X2

Permalänk
Medlem

Jag är LEM och på senaste tiden har det varit otroligt mycket fuskare. Jag hatar när folk fuskanklagar någon så fort de blir dödad och jag själv försöker spela med mentaliteten att de bara är bättre än mig men på senaste tiden har jag mött en bortom allt tvivel tydlig fuskare i vart 3e game ungefär. WH och trigger är de som jag råkat ut för. Nu när playnation har vaknat till liv igen är det där jag försöker hålla mig till fuskarna är borta/färre.

Visa signatur

Zotac GeForce RTX 3080 Trinity | Ryzen 9 5900x | 64GB DDR4 | Define S

Permalänk
Medlem

Ja har gjort det enkelt.. ja o några polare började spela på ESEA, dock kostar det pengar och folk vill fuska där oxå men det är betydligt mindre fuskare där.
Ja är bara DMG just nu och på den här ranken tycker ja inte det är "så" mycket fuskare men på lägre finns det en hel del och över DMG så är det minst en fuskare varje match :S

Valve kommer aldrig göra nått åt fuskarna för att dom tjänar för mycket pengar på alla nycklar dom måste sälja dagligen till dom som tror sig vara bra med fusk.

Visa signatur

Chassi : NZXT H440W | CPU : I7 4770k @ 3,5Ghz | GPU : EVGA 780 sc Acx | PSU : Evga 750W Gold | MOBO : MSI Z97M-Gaming | RAM : 16GB 1600mhz Corsair Vengeance | HDD Samsung 830 128gig - Samsung 840 250gig | Egenkomponerad kylning av Ek och Black ice | Benq XL 2420T

Permalänk
Medlem

så fort jag kommer upp till supreme blir jag totalknullad av fuskare på mm..
har lagt ner mm och börjat spela pn/esea/faceit istället.. MYCKET mindre fuskare + 128 ticks <3

Permalänk
Medlem

Tycker inte det finns så mycket fuskare, däremot finns det för många personer som gråter fusk så fort de dör. Märker det på många som är Eagle/LEM, de verkar tro att bara för de är den ranken är de bra på spelet och folk som spelar bättre än dem fuskar. Jag skulle säga att jag möter fuskare väldigt sällan, kanske 1 var 15e match som man misstänker och 1 var 25e som är solklar.

Tycker det är trevligare runt supreme/global, färre som skriker fusk då även om det brukar vara någon sämre person per match som gnäller ibland. Spelar jag med vänner som är mellan nova 1 och DMG så vi hamnar runt AK i snitt skriks det fusk i 9 av 10 matcher från motståndarna. Jag tycker helt enkelt att de som ser fusk överallt förstör mer än de få fuskare man faktiskt möter.

Permalänk
Medlem

Jag har 280 vunna matcher i mm. Har spelat mot 3 hackers.

Lirar i mge/dmg

Visa signatur

Intel i5 3570K @3.4GHz - ASUS P8Z77-V - Corsair Vengeance 16GB - GTX 670 2GB- TX750W - CM Storm Scout II Gaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Tycker inte det finns så mycket fuskare, däremot finns det för många personer som gråter fusk så fort de dör. Märker det på många som är Eagle/LEM, de verkar tro att bara för de är den ranken är de bra på spelet och folk som spelar bättre än dem fuskar. Jag skulle säga att jag möter fuskare väldigt sällan, kanske 1 var 15e match som man misstänker och 1 var 25e som är solklar.

Tycker det är trevligare runt supreme/global, färre som skriker fusk då även om det brukar vara någon sämre person per match som gnäller ibland. Spelar jag med vänner som är mellan nova 1 och DMG så vi hamnar runt AK i snitt skriks det fusk i 9 av 10 matcher från motståndarna. Jag tycker helt enkelt att de som ser fusk överallt förstör mer än de få fuskare man faktiskt möter.

Skrivet av Wozzor:

Jag har 280 vunna matcher i mm. Har spelat mot 3 hackers.

Lirar i mge/dmg

Antingen har ni haft OTROLIGT tur som sluppit fuskare .. eller så är ni helt enkelt omedvetna om att dom finns där men döljer det otroligt bra. Ja kollar typ en gång per dag på overwhatch och många gånger så är det folk som inte fuskar men motståndarna bara rapporterat dom, sen har vi skaran som inte döljer det allt... men den skaran som är svårast att se är dom som kör med wh och kan dölja det.
Fusket i cs och cs-go är såååå utbrett att man blir rädd när man tänker på det och ja har funderat många gånger på varför ja spelar det, det är helt enkelt för roligt att sätta hs på folk

Visa signatur

Chassi : NZXT H440W | CPU : I7 4770k @ 3,5Ghz | GPU : EVGA 780 sc Acx | PSU : Evga 750W Gold | MOBO : MSI Z97M-Gaming | RAM : 16GB 1600mhz Corsair Vengeance | HDD Samsung 830 128gig - Samsung 840 250gig | Egenkomponerad kylning av Ek och Black ice | Benq XL 2420T

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miinan:

Antingen har ni haft OTROLIGT tur som sluppit fuskare .. eller så är ni helt enkelt omedvetna om att dom finns där men döljer det otroligt bra. Ja kollar typ en gång per dag på overwhatch och många gånger så är det folk som inte fuskar men motståndarna bara rapporterat dom, sen har vi skaran som inte döljer det allt... men den skaran som är svårast att se är dom som kör med wh och kan dölja det.
Fusket i cs och cs-go är såååå utbrett att man blir rädd när man tänker på det och ja har funderat många gånger på varför ja spelar det, det är helt enkelt för roligt att sätta hs på folk

Eller har du haft väldig otur som spelat med massor av fuskare, eller så är du en av dem som tror saker är fusk som inte är det. Visst kan jag ha mött någon kille här och där som döljer sitt WH riktigt bra, vilket säkert har hänt. Sen är ju frågan om det spelar någon roll för mig om de har WH som de döljer, när de flesta man spelar mot är dåliga och förlorar. Så sjukt många kring LEM/Supreme som måste blivit boostade dit då de är totalt värdelösa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Eller har du haft väldig otur som spelat med massor av fuskare, eller så är du en av dem som tror saker är fusk som inte är det. Visst kan jag ha mött någon kille här och där som döljer sitt WH riktigt bra, vilket säkert har hänt. Sen är ju frågan om det spelar någon roll för mig om de har WH som de döljer, när de flesta man spelar mot är dåliga och förlorar. Så sjukt många kring LEM/Supreme som måste blivit boostade dit då de är totalt värdelösa.

Nja ja tror inget fören ja fått bevis på det, men vist ibland blir man suspekt mot vissa. Det första man måste göra när man börjar spela detta eller alla fps spel är att det alltid finns nån som är bättre.
Och med bättre så menar ja inte bara att dom är snabbare med handen och sätter hs hela tiden utan att läsa spelet höra fienden osv... de är just här folk tror att alla fuskar... bara för att nån "hör" bättre eller har läst motståndarna och står rätt så är det inte fusk men det är många som tycker//tror det.
Sen är det dom som anklagar folk av ren avensjuka, (han kan inte va bättre än mig han måste fuska)... och såna ska inte spela fps.

Visa signatur

Chassi : NZXT H440W | CPU : I7 4770k @ 3,5Ghz | GPU : EVGA 780 sc Acx | PSU : Evga 750W Gold | MOBO : MSI Z97M-Gaming | RAM : 16GB 1600mhz Corsair Vengeance | HDD Samsung 830 128gig - Samsung 840 250gig | Egenkomponerad kylning av Ek och Black ice | Benq XL 2420T

Permalänk

Håller med Aktsu på den här tråden, finns ju såklart folk som fuskar och gömmer det bra eller mindre bra. Det är vanligare att möta folk som skriker fusk än folk som egentligen fuskar. Jag spelar på supreme-nivå om det ens betyder något..

Visa signatur

Citera gärna för svar!