Permalänk

raderat enl §3.4 och §9

* Bort *

Visa signatur

m2 1 Tb, i7 7700k med H110i, Msi geforce gaming x 1080

Permalänk
Medlem

Varför inte lära dig själv?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oscarholtner:

Det är verkligen inte svårt att överklocka så du borde testa det själv. Jag var själv helt grön inom överklockning 1 månad sedan men har nu överklockat både cpu och gpu utan några problem

Visa signatur

| i9-10850k | RTX 3080 suprim X | Corsair 7000d | Strix z590-E | 2x LG 27GL850 | RM850x |

Permalänk
Hedersmedlem

Antingen använder du forumet för att lära dig klocka själv eller så får du vackert vänta tills ditt medlemskap tillåter dig att lägga in en annons om hjälp med det.

§ 3.4
Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang.

§ 9 Marknadsföring och annonsering
Forumet får inte användas för annonsering eller marknadsföring av egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel. Det räknas alltid som marknadsföring att sprida länkar som är utformade så att någon tjänar pengar, får poäng eller liknande när de används. Ett annat exempel är platsannonser. För sådana hänvisar vi till vår särskilda jobbavdelning.

* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.