De nya 344.16 drivrutinerna strular med grafikkortet, Drivrutinerna slutar fungera ? Någon annan med krångel ?

Permalänk

De nya 344.16 drivrutinerna strular med grafikkortet, Drivrutinerna slutar fungera ? Någon annan med krångel ?

Är det någon annan som har krångel med de nya 344.16 ? Min skärm blir helt svart , Det blir lite pixlar i skärmen och liknande och det kommer upp en ruta att drivrutinerna 344.16 har slutat fungera. Har ett msi gefore gaming 970 och det har krånglat lite nu efter senaste drivrutinerna som sagt , Någon annan ?

Permalänk

Senaste är 344.48, menar du den drivrutinen? Jag har den och har inga problem.

Visa signatur

Exet

ASUS Z97-A | Intel i5 4690k | CM Hyper EVO 212 | MSI GTX 970 4GB | Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB | EVGA Supernova G2 850W | Samsung 840 EVO SSD 250GB | Toshiba HDD 1TB | Fractal Design Define R4 Black Pearl

Permalänk
Avstängd
Skrivet av helgehorse:

Är det någon annan som har krångel med de nya 344.16 ? Min skärm blir helt svart , Det blir lite pixlar i skärmen och liknande och det kommer upp en ruta att drivrutinerna 344.16 har slutat fungera. Har ett msi gefore gaming 970 och det har krånglat lite nu efter senaste drivrutinerna som sagt , Någon annan ?

Finns det ens en 344.16? Finns inte ens i deras arkiv, varken som BETA eller WHQL

http://www.nvidia.co.uk/Download/Find.aspx?lang=en-uk

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Finns det ens en 344.16? Finns inte ens i deras arkiv, varken som BETA eller WHQL

http://www.nvidia.co.uk/Download/Find.aspx?lang=en-uk

Du hittar endast 344.16 om du söker drivrutiner för 970/980. Spelar ingen roll då de är gamla nu så de borde inte användas.

Permalänk
Medlem

344.48 fungerar klockrent för mig i alla fall.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LeVvE:

Du hittar endast 344.16 om du söker drivrutiner för 970/980. Spelar ingen roll då de är gamla nu så de borde inte användas.

Oh, jag glömde ändra för vilket grafikkort det gällde, mitt fel

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk

Japp 344.48 menade jag , sa fel. Och de strular lite för mig