Permalänk
Medlem

Kan inte nå min router!

Hejsan!

Jag har ett problem som jag behöver hjälp med... Jag har alltid kunnat slå in min gateway och på det sättet komma in till min routers interface. Nu när jag skriver in IP adressen så står det Den här hemsidan är inte tillgänglig, Google Chromes försök att ansluta till *ip* avvisades.

Vad ska jag ta mig till? Ipconfig säger att min gateway fortfarande är den samma.

Permalänk
Medlem

Omstart av routern?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bagfalls:

Hejsan!

Jag har ett problem som jag behöver hjälp med... Jag har alltid kunnat slå in min gateway och på det sättet komma in till min routers interface. Nu när jag skriver in IP adressen så står det Den här hemsidan är inte tillgänglig, Google Chromes försök att ansluta till *ip* avvisades.

Vad ska jag ta mig till? Ipconfig säger att min gateway fortfarande är den samma.

Vad har du för router? Om du har BBB och en Zyxel-router så tog BBB bort routerns interface natten mellan oct 29-30

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

hmm, jag testade att starta om, funkade inte, sen testade jag att hålla nere resetknappen, och hela routern nollställdes. Nu kommer jag in igen