Permalänk
Medlem

Motorola moto 360

Har ni någon information angående när dessa kommer in?
Vart sugen ett tag nu, står listat 16/1-15 på eran hemsida men jag undrar om det är något default datum som är satt eller om det verkligen stämmer?

Webhallen har ändrat sitt leveransdatum 3 gånger nu på 2 månader och cdon svarar ej på frågan.

Samt kommer ni ta in med metallarmband?

Visa signatur

Dator 1: i7 5960X | ASUS X99-E WS | EVGA Titan X + MSI Titan X SLI | 3x Qnix 2710| 1.2TB PCI-E SSD+120gb SSD | 64gb RAM | Seasonic X-1250
Dator 2: i5 4670k | 1x 780 | 256gb SSD | 16gb RAM | BeQuiet L8 650w
Laptop: Asus G551jm | GTX 860m | i7 4710HQ | 8gb RAM

Permalänk

Jag har väntat så länge på denna nu. Igår avbeställde jag alla mina beställningar på denna pga problemen. Batteritiden varierar alldeles för mycket och läser man på XDA eller reddit så ser man att för många spricker vid remmen. Jag har uppdaterat inet, webhallen, komplett och cdon i flera veckor men bestämde till slut, väldigt motvilligt att avboka den

Ringde motorola sverige angående sprickorna i måndags. De kände till problemet men kunde inte säga om det skulle falla under garantin.

Permalänk
Inet
Skrivet av Tommty:

Har ni någon information angående när dessa kommer in?
Vart sugen ett tag nu, står listat 16/1-15 på eran hemsida men jag undrar om det är något default datum som är satt eller om det verkligen stämmer?

Webhallen har ändrat sitt leveransdatum 3 gånger nu på 2 månader och cdon svarar ej på frågan.

Samt kommer ni ta in med metallarmband?

Vi har inte fått jättemycket information tyvärr och har kollat med vår leverantör som inte tror att den hittar hit innan jul. Snarare i början på nästa år.

Det är också bara versionerna med läderarmband som kommer att släppas i Sverige till en början iallafall.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Motorola var precis på reddit och svarade på lite frågor angående sprickorna och de döda pixlarna. Båda täcks av garantin!! Dax för mig att beställa den igen då.

http://i.imgur.com/DnVbHuS.png