mina hörlurar av märket snö tar inte emot laddning?

Permalänk

mina hörlurar av märket snö tar inte emot laddning?

hejhej alla sweclockare jag står inför rätt märkligt problem. Jag försöker ladda mina nyinköpta snö hörlurar ( ja dom heter så ) efter att dom laddat ur sig helt efter fabriksladdningen. Jag sätter i kabeln och den visar rött som den ska göra i några sekunder sen försvinner lampan. Det står att den ska vara full laddad efter 2-3 timmar men den varken låter när jag sätter igång den som den gjorde förut eller kan anslutas till mobilen.Den spelar upp musik genom kabel både i dator och mobilen. Jag har försökt ladda den i off läge och on läge med samma resultat. Någon med samma model som kan säga vad jag gör för fel? mvh martin

Visa signatur

Moderkort:asus prime x570 pro cpu: Amd ryzen 5600x cpucooler: corsair h70 Ramminne: 64 gb corsair vengance Gpu: AMD: rx 6800 16 gb psu: corsair RM1000i

Permalänk

Spontant låter det som att batteriet är slut(trasigt). Är dom nyinköpta så kan de nog ses som ett fabrikationsfel och du borde kunna få dem utbyta utan några större problem!

Visa signatur

Under construction...

Permalänk

känns ju bra märkligt att dom skulle vara trasiga efter första användning...men men

Visa signatur

Moderkort:asus prime x570 pro cpu: Amd ryzen 5600x cpucooler: corsair h70 Ramminne: 64 gb corsair vengance Gpu: AMD: rx 6800 16 gb psu: corsair RM1000i

Permalänk

De händer till och från att batterier är dåliga direkt ur förpackning. Kan ju även vara någon form av kortslutning från laddningskontakten till batteriet. Men är det en nyköpt produkt som strular är det alltid bäst att ta det med återförsäljaren så snabbt som möjligt, troligtvis byter dem bara ut lurarna åt dig

Visa signatur

Under construction...

Permalänk

Jag bara antog att du försökt återställa/sätta lurarna i synk läge och provat igen, de kanske jag inte skulle gjort?

Visa signatur

Under construction...

Permalänk

jag har använt hörlurarna tidigare med den laddning som var från fabriken. Så jag har redan en synkning mellan dom.

Visa signatur

Moderkort:asus prime x570 pro cpu: Amd ryzen 5600x cpucooler: corsair h70 Ramminne: 64 gb corsair vengance Gpu: AMD: rx 6800 16 gb psu: corsair RM1000i