Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

The Witcher 1 & 2

Köpte the Witcher 1 och 2 på steamrean. Frugan ockuperar TVn så jag kan inte spela DA:I på vårt PS4. Är Witcher 1 något att ha eller kan man gå rakt på 2:an?

#witcher

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Moderator
Forumledare

1:an har en rejäl startsträcka innan det kommer igång ordentligt men är bra. 2:an är riktigt riktigt bra
Jag hade såklart börjat med 1:an beroende på hur mycket tid du lägger. Är det mest för att fördriva tiden tills på tisdag hade jag nog kört 2:an

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

@Zero Cool: Kör dom som dom kommer, tycker inte att man ska hoppa över ettan även om det är gammalt, och kanske lite segt i början... själv tyckte jag bättre om ettan än tvåan.

Permalänk
Medlem

Okej, så länge spelen är bra så spelar det ju inte så stor roll hur gamla de är. Vissa spelserier har ju dock sina svarta får respektive guldklimpar. Då tar jag väl och börjar från början helt enkelt

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem

Kör ettan just nu, måste säga att det är lite segt i Vizima och speciellt träsket är drygt, Hoppas jag kommer där i från snart. Annars så tycker jag det helt klart är värt att spela.