EVGA Geforce GTX 980 Ti SC+ ACX 2.0+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xyborg:

Jag tror du missförstår. De får upp kortet i 1253mhz nominell turbo. Det innebär att kortet boostar i 1440mhz när de spelar. Maxwell har precis som Kepler visat dig klocka väldigt bra redan med referensdesignen på kretskortet. Extra strömmatning gör inte ett skvatt på de här korten med NVidias låga strömbudgetar. Man måste Flasha korten så man får iaf 150% power limit innan du äns kommer i närheten av att utnyttja kort med bättre vrm och strömförsörjning.

Skickades från m.sweclockers.com

Finns redan folk här på SweC som fått upp Gigabytes variant över 1500MHz utan att röra volten. Så jag är inte så säker på att du har stenkoll.

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Herr Andersson:

Det är vansinne att bränna 8000kr på ett grafikkort som inte kommer att vara mer än medel prestanda om en sisådär tre till fyra år och andrahandsvärdet kommer att sjunka som en sten.

Tips 1, satsa pengarna på aktier och dö rik istället.
Tips 2, om du är intresserad av datorer/spela så sälj en del av aktierna om sisådär tre till fyra år och köp detta kort för en spottstyver av nypriset.

Visa signatur

Ny Data NZXT H440--I7 6700K/Kraken x61--Asus Hero Viii--Suprim X 3080--Corsair 2x8Gb--EVGA 1300W 80+gold--Samsung 980 Pro--Asus 27" G-synch
Data 2 MBP13"-15 TBD27" Data 3 HP Z-Book Server HP Micro 8 FreeNAS-11.3

Permalänk
Inofficiell ambassadör
Skrivet av Stoff3th3m4n:

Finns redan folk här på SweC som fått upp Gigabytes variant över 1500MHz utan att röra volten. Så jag är inte så säker på att du har stenkoll.

Stenkoll har jag absolut inte. Iaf inte på Maxwell än. Jag har haft totalt 4 olika designer 780 kort däremot. Så Kepler har jag koll på. Det fanns folk med Evgas referensbrädor som nådde 1300 MHz och folk med classy kort som inte kom över 1160... Det mesta jag sätt pekar dock på att Maxwell beter sig på ett liknande sätt. Bra chip klockar till ungefär 1440-1500 på Maxwell. Oavsett design på kortet

Att det finns folk som fått upp kort A i 1500mhz och att ETT exemplar som testats av kort B inte når upp i det bevisar ju inte mycket. Det kan skilja långt över 100mhz mellan två kort från exakt samma serie.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xyborg:

Jag tror du missförstår. De får upp kortet i 1253mhz nominell turbo. Det innebär att kortet boostar i 1440mhz när de spelar. Maxwell har precis som Kepler visat sig klocka väldigt bra redan med referensdesignen på kretskortet. Extra strömmatning gör inte ett skvatt på de här korten med NVidias låga strömbudgetar. Man måste Flasha korten så man får iaf 150% power limit innan du äns kommer i närheten av att utnyttja kort med bättre vrm och strömförsörjning.

Skickades från m.sweclockers.com

Om nu tredjeparts tillverkare lägger på större kylare och bättre vrm varför lägger dom inte in ett bios med högre power limit när dom håller på? Om det du säger är sant är det pengar i sjön för oss konsumenter och även slöseri på resurser från dom som gör alla upphottade kort.

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xyborg:

Stenkoll har jag absolut inte. Iaf inte på Maxwell än. Jag har haft totalt 4 olika designer 780 kort däremot. Så Kepler har jag koll på. Det fanns folk med Evgas referensbrädor som nådde 1300 MHz och folk med classy kort som inte kom över 1160... Det mesta jag sätt pekar dock på att Maxwell beter sig på ett liknande sätt. Bra chip klockar till ungefär 1440-1500 på Maxwell. Oavsett design på kortet

Att det finns folk som fått upp kort A i 1500mhz och att ETT exemplar som testats av kort B inte når upp i det bevisar ju inte mycket. Det kan skilja långt över 100mhz mellan två kort från exakt samma serie.

Skickades från m.sweclockers.com

Sitter själv och testar mig fram på ett Gigabyte-kort och är uppe i 1450MHz stabilt utan volthöjning. Skulle inte förvåna mig om jag också kommer över 1500MHz. Ser ungefär likadant ut för de sidor som testat detta kortet så jag tror nog att det gör skillnad att ha bättre strömmatning.

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Medlem

Shit va stort kortet är. Lycka till att få i det i ett SSF chassi liksom

Permalänk

Har aldrig förstått fläktarna på ACX kylaren, är det bara jag eller ser det ut som de blåser ut luften ur kortet?

Skrivet av skog1s:

* Tycker synd om medlemmen som köpte ett begagnat Titan X för 8000Kr på marknaden, för ca tre veckor sen **

Tycker mer synd om dig som sitter på 8800GT a la 2007

Permalänk
Medlem

Någon som vet ifall det är möjligt att få 5 års garanti på detta kortet om man registrerar det eller dylikt?

Vet att EVGA GTX 970 och GTX 980 har en +2 års garanti-kampanj fram till den 30 Juni, och kan inte tänka mig att EVGA GTX 980 Ti inte kommer få något liknande.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Visst ser det ibland ut som att 980Ti är snabbare än 970SLI? (om man räknar med nästan dubbel prestanda).

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Stoff3th3m4n:

Nej det har jag inte sagt heller, men med tanke på hur bra många chip verkar vara i den här arkitekturen så är det en ganska stor nackdel med bara 8-pin + 6-pin strömförsörjning. Det borde nämnas och faktiskt också tas i begrundande. Eftersom priserna är ganska likvärdiga med kort som då har större potential så halkar ju EVGA's kort efter, så allt är ju inte guld och gröna skogar som det här recensionen vill förmedla.

Det betyder 300w möjlig strömförbrukning..lär räcka ganska långt..såvida man inte funderar på att gå högre än vad 98% av alla gör
Men jag förstår vad du menar!
Tycker med 8+8pin ska vara standard..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Googolplex:

Har aldrig förstått fläktarna på ACX kylaren, är det bara jag eller ser det ut som de blåser ut luften ur kortet?

Tycker mer synd om dig som sitter på 8800GT a la 2007

haha japp..ser ut som det men de snrurrar åt andra hållet..så de blåser IN

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Visst ser det ibland ut som att 980Ti är snabbare än 970SLI? (om man räknar med nästan dubbel prestanda).

Nästan. Om man räknar med 90% skalning så ligger GTX 970 SLI fortfarnade en liten bit före (ca 10-15% i t.ex BF4.)

Värt att komma ihåg då är att det är GTX 970 referens som är med i sweclockers prestandamätningar här, så GTX 970 SLI med vettiga eftermarknadskylare borde fortfarande ligga en bit före GTX 980 Ti med eftermarkandskylare, om man förutsätter 90% skalning.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Skrivet av makn:

haha japp..ser ut som det men de snrurrar åt andra hållet..så de blåser IN

Om de gör det så kan de knappast vara särskilt effektiva, det är som en vanlig fläkt ska börja rotera åt andra hållet. Men ja, EVGA måste ju ha tänkt på detta, men det förbryllar mig varje gång jag ser kylaren..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xyborg:

Stenkoll har jag absolut inte. Iaf inte på Maxwell än. Jag har haft totalt 4 olika designer 780 kort däremot. Så Kepler har jag koll på. Det fanns folk med Evgas referensbrädor som nådde 1300 MHz och folk med classy kort som inte kom över 1160... Det mesta jag sätt pekar dock på att Maxwell beter sig på ett liknande sätt. Bra chip klockar till ungefär 1440-1500 på Maxwell. Oavsett design på kortet

Att det finns folk som fått upp kort A i 1500mhz och att ETT exemplar som testats av kort B inte når upp i det bevisar ju inte mycket. Det kan skilja långt över 100mhz mellan två kort från exakt samma serie.

Skickades från m.sweclockers.com

mitt classy kort kommer typ upp i 1111mhz sen går det inte mer, fast jag är inte sur på evga, för det verkar som många får bra överklock på deras kort. Detta kort kan säkert också komma upp i 1550mhz om man har lite tur med kislet.

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoff3th3m4n:

Är inte speciellt imponerad av detta kortet. 1253MHz totalt när de klockar är verkligen inget att hänga i granen när man börjar jämföra med kort som har bättre strömmatning. Har klockat mitt Gigabyte GTX 980 Ti G1 Gaming till 1400MHz core utan att röra volten och det är antagligen inte taket för det heller.
Men så fort det står EVGA på ett kort så får det högsta betyg här på SweC.

Jag har ett Titan X från EVGA, flashade till EVGAs Hydro Copper bios, boostar till 1400 med stock volt. Maxad volt (1.27) så boostar kortet till 1550, mitt kort klarar inte mer än 1500/8000 i spel samt 1550/8000 i benchmarks. Titan X blev ju inte sämre för att 980Ti kom, kul att fler kan njuta av GM200 980Ti kommer klocka snäppet bättre, Titan X har fler Cuda kärnor så det blir mer eller mindre samma sak i slutändan!

Jag är fortfarande nöjd med mitt Titan X, kommer ge mig 2-3 år av problem fri prestanda som även mitt vanilj Titan gav!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Ja så det är vansinne?
Asså känns som att man inte får köpa dyra saker här på Swec XD
Tror dom som köper Titan X vet oftast vad dom ger sig in på.

Folk är bara avundsjuka och spyr galla för att tillfredsställa sig själva.
Ungefär som villaområden, "hm satan vilken fin bil Anders gått och köpt sig, bäst att jag går och klagar så att jag själv mår bättre."
/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lifooz:

Folk är bara avundsjuka och spyr galla för att tillfredsställa sig själva.
Ungefär som villaområden, "hm satan vilken fin bil Anders gått och köpt sig, bäst att jag går och klagar så att jag själv mår bättre."
/Lifooz

Mycket vanligt i Sverige, många grannar som gnällde när jag köpte en sprillans ny Avensis för ett par år sedan "Varför köpte du inte en Volvo, bättre bil" - "Dyr Japansk skit" etc! Dem blir nog glada när dom ser min nya Avensis jag ska byta till.... 2015 års modellen.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kvickstick:

Mycket vanligt i Sverige, många grannar som gnällde när jag köpte en sprillans ny Avensis för ett par år sedan "Varför köpte du inte en Volvo, bättre bil" - "Dyr Japansk skit" etc! Dem blir nog glada när dom ser min nya Avensis jag ska byta till.... 2015 års modellen.

Hah, Dom är bara avundsjuka för att Toyota är bättre än Volvo.
Jag har sett åtskilliga Volvo´s bli bärgade och stå efter vägen, men någon Toyota har jag då aldrig sett.
Dessutom är det så sjukt likt svensson, att tro att bara för att skräpet är tillverkat i samma land dom bor i, så "kan det inte existera något bättre än det"
Finns bra många märken som klår sönder Volvo, även om Volvo är BRA bilar så är dom LÅNGT ifrån BÄST.
Själv har jag en Mercedes-Benz.

Hoppas du får mycket glädje med din Avensis, Toyota är fina bilar.
/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lifooz:

Hah, Dom är bara avundsjuka för att Toyota är bättre än Volvo.
Jag har sett åtskilliga Volvo´s bli bärgade och stå efter vägen, men någon Toyota har jag då aldrig sett.
Dessutom är det så sjukt likt svensson, att tro att bara för att skräpet är tillverkat i samma land dom bor i, så "kan det inte existera något bättre än det"
Finns bra många märken som klår sönder Volvo, även om Volvo är BRA bilar så är dom LÅNGT ifrån BÄST.
Själv har jag en Mercedes-Benz.

Hoppas du får mycket glädje med din Avensis, Toyota är fina bilar.
/Lifooz

Har själv sätt Toyota längs med vägarna också, men jag skulle aldrig i Helve**e köpa en.
Efter att själv ha jobbat på Toyota, och sett skador på nybilar och talat med leveranschefen och sagt till om problemet.
Kan du gissa svaret jag fick? Ställ bilen på en lite skuggigare plats i nybilshallen så att dom små bucklorna inte blir i ögonfallande, när kunden har kört ut härifrån och upptäcker det vid ett senare skede, "så har skadorna inte uppstått före han/hon har hämtat ut bilen."
Det är bara EN av anledningarna till att jag slutade där.

Visa signatur

Legion 5 Pro" Ryzen 5800H / 32GB ram / 2TB+1TB nvme / RTX 3070 8GB 140w

Permalänk
Medlem
Skrivet av Playboy_1338:

Har själv sätt Toyota längs med vägarna också, men jag skulle aldrig i Helve**e köpa en.
Efter att själv ha jobbat på Toyota, och sett skador på nybilar och talat med leveranschefen och sagt till om problemet.
Kan du gissa svaret jag fick? Ställ bilen på en lite skuggigare plats i nybilshallen så att dom små bucklorna inte blir i ögonfallande, när kunden har kört ut härifrån och upptäcker det vid ett senare skede, "så har skadorna inte uppstått före han/hon har hämtat ut bilen."
Det är bara EN av anledningarna till att jag slutade där.

Usch, dåliga återförsäljare och service-ställen finns det fullt av, dock blir inte bilarnas kvalité sämre om inte sämre behandling av dom sker.
Dock så har jag hört att folkvagn har bland dom sämsta bemötandena och servicen man kan hitta.
Det är lite skumt faktiskt, men som du säger så finns det mycket fuskare ute i landet.
/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem

Fick mail nu på morgonen från Misco att de skickat ett sådant här kort till mig. Trodde jag skulle få vänta längre eftersom Komplett och Dustin angett så sena leveransdatum (Misco har bara angett "obekräftat").
Fick betala 7366 kronor (med rabatt från Personalkortet) vilket känns bra jämfört med Inets 7990.

Så nästa vecka blir det höjda grafikinställningar

Permalänk
Medlem

Vad pratar folk om här då? Sista 3 - 4 posterna jag läste handlade det om bilar. Jag var tvungen att scrolla upp till rubriken och se om jag klickat på fel tråd, men det hade jag inte. Det var om grafikkort även om jag inte trodde det först

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lifooz:

Folk är bara avundsjuka och spyr galla för att tillfredsställa sig själva.
Ungefär som villaområden, "hm satan vilken fin bil Anders gått och köpt sig, bäst att jag går och klagar så att jag själv mår bättre."
/Lifooz

Är man avundsjuk för att man tycker att 7500kr är mycket pengar för ett grafikkort? Inte jag i alla fall. Jag tycker bara att det är sjukt mycket pengar för ett grafikkort. Mina prioriteringar ser annorlunda ut och jag anser att man är korkad om man tycker att det är normalt att lägga dessa summor på något som skyfflar pixlar.

Kan torka mig i röven med tusenlappar om jag vill men det tänker jag inte göra heller.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Medlem
Skrivet av Playboy_1338:

Har själv sätt Toyota längs med vägarna också, men jag skulle aldrig i Helve**e köpa en.
Efter att själv ha jobbat på Toyota, och sett skador på nybilar och talat med leveranschefen och sagt till om problemet.
Kan du gissa svaret jag fick? Ställ bilen på en lite skuggigare plats i nybilshallen så att dom små bucklorna inte blir i ögonfallande, när kunden har kört ut härifrån och upptäcker det vid ett senare skede, "så har skadorna inte uppstått före han/hon har hämtat ut bilen."
Det är bara EN av anledningarna till att jag slutade där.

Det är väl inte Toyotas fel utan personalen som driver företaget.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av chipw00t:

Är man avundsjuk för att man tycker att 7500kr är mycket pengar för ett grafikkort? Inte jag i alla fall. Jag tycker bara att det är sjukt mycket pengar för ett grafikkort. Mina prioriteringar ser annorlunda ut och jag anser att man är korkad om man tycker att det är normalt att lägga dessa summor på något som skyfflar pixlar.

Kan torka mig i röven med tusenlappar om jag vill men det tänker jag inte göra heller.

Skickades från m.sweclockers.com

Korkad? Du är på den nivån, trevligt! Alla som inte tycker som dig är korkad. Jag kan tycka att det inte är en vettig inställning att ha i livet.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk

Testade mitt halvgamla kort, och jag undrar helt enkelt om jag gjort nåt fel då jag får hyfsad poäng?

Unigine Valley Benchmark 1.0

FPS:
27.2
Score:
1138
Min FPS:
17.5
Max FPS:
42.2

Kortet är lite klockat så klart. Likaså burken, men absolut inom god marginal för värmeproblem.

290X graffekort med en annan kylning än referens. GPU maxade på 84 grader Celsius enligt GPU-Z
Edit: Glömde ta med det viktigaste. 4k och Ultra.

Permalänk
Medlem

Riktigt höjdarkort!

Men jag tycker att priset borde hamnat under nackdelar, hur många procent har råd att lägga över 7000 på ett grafikkort?

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Sjukt imponerande, men hur kan ni inte ta upp priset som en nackdel? Känns smått fånigt att lägga en månadshyra på ett graffekort... Nu vill jag se det här toppkortet prestera mot AMD:s nya värstingkort också. Ngn som vet när det kommer prestandatester och prisuppgifter från det röda laget?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Nästan. Om man räknar med 90% skalning så ligger GTX 970 SLI fortfarnade en liten bit före (ca 10-15% i t.ex BF4.)

Värt att komma ihåg då är att det är GTX 970 referens som är med i sweclockers prestandamätningar här, så GTX 970 SLI med vettiga eftermarknadskylare borde fortfarande ligga en bit före GTX 980 Ti med eftermarkandskylare, om man förutsätter 90% skalning.

Det stämmer och min plånbok tackar dig för denna information

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Herr Andersson:

Tänk vad mycket god whiskey han skulle ha kunnat få för pengarna istället.

Där snackar vi att slänga pengarna i sjön på riktigt.

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bryna:

Fick hem mitt ex idag! Sjukt nöjd! Bytte det mot 2st 780ti ghz edition. Äntligen kan jag spela GTA V utan krash, Witcher 3 utan krash och BF hardline utan krash allt på Max! Nu inväntar man skylake bara och en g-synk skärm.

Jag är iaf riktigt nöjd, tyst är det också.

Att spelen kraschade berodde ju på att något var fel, finns ju många som inte har några som helst problem med dom korten i SLI. Vi får iallafall hoppas på att du inte får en ny krasch, det kan bli jävligt dyrt då :-/

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.