Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Counter-Strike: Global Offensive - Öppen Spelkväll 20:00 Torsdag 10 September med SpelClockers!

Permalänk
Hedersmedlem

Counter-Strike: Global Offensive - Öppen Spelkväll 20:00 Torsdag 10 September med SpelClockers!

Återigen blir det favoriten Counter-Strike: Global Offensive som står på tur!

Spelkvällarna börjar 20:00SweClockers Teamspeak 3-server, där samlar vi ihop oss och spelar tillsammans så länge ni orkar! Det gör ingenting om du inte kan komma vid den utsatta tiden, det går alltid bra att börja tidigare eller senare. Gillade du spelkvällen och vill lira igen, eller missade du kvällen helt? Inga problem! Hoppa in valfri dag på Teamspeak och samla ihop ett gäng att spela med. Använd gärna denna tråd att hitta fler spelkompisar, snacka om spelkvällen, dela bilder och videor och självklart ge feedback till oss!

Spelkvällarna strömmas ut via SweC.TV

Nyttiga länkar
SweCTV – Twitch-video från bland annat spelkvällarna
SweClockers Teamspeak-server för röstkommunikation
SweClockers officiella grupp på Steam
SpelClockers officiella grupp på Facebook

Server IP: 5.44.202.136 om ni vill spela casual

#spelkväll #spelclockers #teamspeak #spelkvällar #SweCTV

Visa signatur

Meow

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Ikväll smäller det! Heads will be shot.... mostly mine...

Tydligen har @bl0m1 fixat en server som vi kommer vara på. Om han är snäll så kan han posta adressen i den här tråden.

Permalänk
Medlem

säg att vi fyller servern helt och hållet. vad händer med folket som inte kommer in?

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Hedersmedlem

@Christley: då kan jag nog starta en server till om inte några kanske vill köra 5v5 eller liknande

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Hedersmedlem

ip är: 5.44.202.136

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk

Kanske är dags att testa vara med för en gångs skull.
Körs det rankat eller kommer vi alla spela på samma server?

Permalänk
Medlem

Jag kommer krossa er nördar ;)<3<3 xD

Visa signatur

a,,x

Permalänk
Medlem

tänkte ni lira MM eller bara public?

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk

Behöver man ha tillräckligt hög rank för competitve för att kunna vara med?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kangarooster:

Behöver man ha tillräckligt hög rank för competitve för att kunna vara med?

Spelar man på smurf så känns det bara löjligt, spelar man på main och inte är lvl3 så lär det inte vara så värst roligt att lira om det kommer ett par tiotal LEM+

Permalänk
Medlem

kan hyra servrar gratis på games4u eller brutalcs om det finns intresse för att spela lite 5v5 med bara sweclockare och inte matchmaking glider in strax efter 22 och kollar läget!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Zotac GeForce RTX 3080 Trinity | Ryzen 9 5900x | 64GB DDR4 | Define S

Permalänk

@Hiraeth: Spelar så pass sällan att jag inte har så hög rank. För några månader sedan kunde jag spela competitve men när jag testa för några veckor sedan behövde man tydligen uppnå en viss rank.

Permalänk

Ser jag fram emot! Skulle vara grymt att dra ihop 5st och köra lite mm. Letar folk som man kan fortsätta lira med och ranka tillsammans. Känner nån som jag så är ikväll perfekt att börja!

Permalänk

Dra igång en sweclockers inhouse istället! Fem Swec'are mot Fem Swec'are!

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Medlem

Är definitivt på 5v5 Inhouse/MM/Faceit!

PMa mig om det är på g!

Permalänk

Är inne i TS o väntar ...

Visa signatur

PapaSmurf

Permalänk
Hedersmedlem

ggwp