Svensk Windows 10 build 10532 nedladdning?

Permalänk
Medlem

Svensk Windows 10 build 10532 nedladdning?

Som för många andra har min startmeny samt appar försvunnit och jag har testat alla möjliga lösningar på nätet utan att få någon ordning på det. Då jag inte vill formatera tänkte jag att näst sista utvägen skulle vara att köra en "upgrade" till samma version som jag har, det vill säga build 10532 för att försöker återställa allt.

Men för att jag ska få behålla alla mina filer vid uppdateringen behövs samma version som jag nu har installerat, dvs Windows 10 PRO build 10532 på svenska, vart kan man ladda ner detta?

har provat verktyget på windows hemsida för att ladda ned men det är inte rätt build, den låter mig inte behålla något. Fick även tag i en engelsk version av build 10532 men även den lät mig inte behålla alla filer för att det inte var samma språk som redan var installerat.

Skulle vara tacksam om någon kunde peka mig i rätt riktning mot en svensk ISO av denna build! tack!

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Har du provat återställning (Kontrollpanelen)?