Permalänk
Medlem

Resvervdelar?

Någon som har en aning om de går att köpa lösa delar till tangentbord (razer black widow Ultimate), Hittar inget på nätet nu men vet jag sett en video på tuben där de bytar ut alla tangenter + ändrar färg. De borde ju ha delar att sälja, för de sålde färdiga paket för att byta belysning och färg på knapparna. Jag Behöver en capslock + shift tangent bara.

ngn som vet vart man kan beställa såna här delar? eller vet vart jag ska vända mig! har mailat razer men inte fått ngt svar.

Tack på förhand

Mvh Marcus

Visa signatur

Rigg Asus Rog strix Z590-A Gaming, Intel i7 11700KF, Nzxt Kraken Z73 White, Asus RTX 2070 Super, Corsair Vengeance 32 gb 3600mhz, Corsair MP600 NVME M.2 1tb, corsair, 2 x samsung evo 980 NVME M.2 1 tb, HX850i, Corsair Obsidian 750D, Skärm LG 27GL83A-B.

Permalänk
Medlem

Fråga någon återförsäljare tex inet , webhallen osv.

Visa signatur

MB MSI PRO Z790-A MAX WIFI CPU i9 14900K CPU COOLER EK-Nucleus AIO CR360
GPU ASUS GeForce RTX 3090 STRIX GAMING OC PSU ASUS ROG Strix 1000W
MEM CORSAIR DOMINATOR TITANIUM 48GB DDR5 RGB 7000Mhz
MONITOR Asus PG42UQ 4K CHASSI Phanteks Eclipse P600S White
HD 1 Samsung 990 PRO 2Tb HD 2 Samsung 980 PRO 2Tb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Faccan:

Någon som har en aning om de går att köpa lösa delar till tangentbord (razer black widow Ultimate), Hittar inget på nätet nu men vet jag sett en video på tuben där de bytar ut alla tangenter + ändrar färg. De borde ju ha delar att sälja, för de sålde färdiga paket för att byta belysning och färg på knapparna. Jag Behöver en capslock + shift tangent bara.

ngn som vet vart man kan beställa såna här delar? eller vet vart jag ska vända mig! har mailat razer men inte fått ngt svar.

Tack på förhand

Mvh Marcus

Finns blanka Caps Locks (WASD, USA), du får maila till WASD å fråga om dom kan göra med text. Kan ev kosta lite extra, glöm inte att välja rätt färg om WASD nu kan fixa detta.

Att hitta/köpa lösa Caps Locks å Shift tangenter i sweden är inte lätt, skulle ev vara om någon dator affär/person har sparat från ett skrotat t-bord.

Höger eller vänster Shift?

http://www.wasdkeyboards.com/index.php/products/blank-keycap-...

Läs detta om LED t-bord å WASDs tangenter.
http://support.wasdkeyboards.com/customer/en/portal/articles/...-

Tillägg i text.
Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.