2 biobiljetter till filmen Pixels

Permalänk

2 biobiljetter till filmen Pixels

Hej jag har 2 fribiljetter till biofilmen Pixels som jag ger bort då jag inte han använda dem och filmen visas inte längre i min stad. Om jag inte har fel så går filmen bara i Stockholm nu. Så om du vill ha dem är det en fördel om du bor i Stockholm så dem hamnar hos någon som kan utnyttja det. Det går enbart att se filmen Pixels för biljetterna. Skickar på posten tror jag är enda sättet att skicka dem. Problemet är att jag vill helst inte betala frakten för att skicka biljetterna.
Så för att vara med ska du motivera varför just du ska ha dem i kommentarerna och skicka mig gärna ett PM med adress och kontaktuppgifter så jag kan skicka biljetterna. Frakten vore nice om man kunde lösa på något sätt, kanske att du skriver ditt steam namn i PM och skickar mig ett skin för frakten. Behöver inget skin för biljetterna då detta är något jag skänker bort om du inte vill vara vänlig såklart. Vet inte riktigt om det behövs 1-2 frimärken för att skicka till Stockholm. Brukar inte heller väga breven. OBS skickar brevet med biljetter när jag fått betalt för frakten. Och nej jag kommer inte lura dig om du tror det. För jag vill verkligen att någon ska få användning av biljetterna och för det andra handlar det max om 20 kr. Så ha en trevlig kväll

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv

Tips, räcker med ett frimärke. Var ett tag sen posten ändrade om, gällande max-vikt. 2 Biljetter kan du lugnt skicka med ett frimärke utan att vara orolig över att du satt på för lite.

Permalänk
Medlem

Tar gärna biljetterna!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Nu kommer jag låta negativ. Men herregud. Det är 7 spänn för att skicka med posten. 1 frimärke räcker gott och väl

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR

Permalänk
Livsnjutare 😎

Krångla... att man ens orkar.

Jättefint att du vill skänka saker!, det gör jag med ibland till bättre behövande.
Men det är upphämtning som gäller eller att köparen står för frakten.

Easy peasy.

Vill en "köpare" inte gå med på det - kan hen se sig om efter andra alternativ.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Oooo jag tar dem jättegärna, tänkte egentligen inte gå på den med tjejen då biljetterna var rätt dyra men skulle vara roligt att få se den med henne

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Avstängd

Hej, Jag tar gärna biljetterna om du inte behöver dom, Min dotter ville så gärna se filmen och detta var ju ett ypperligt tillfälle att få dom billigare så man har råd med mer popcorn, Jag kan göra det enkelt för dig och skicka dig ett förfrankerat kuvert med mina uppgifter redan ditlagda samt "A tip"

Mvh / David

Visa signatur

Inte Core i7 4790K
Asus Z97-A
Asus Nvidia GTX 970 STRIX
Kingston DDR3 HYPERX Genesys 16 GB 1600MHZ

Permalänk
Avstängd
Skrivet av andreas_dock:

Krångla... att man ens orkar.

Jättefint att du vill skänka saker!, det gör jag med ibland till bättre behövande.
Men det är upphämtning som gäller eller att köparen står för frakten.

Easy peasy.

Vill en "köpare" inte gå med på det - kan hen se sig om efter andra alternativ.

Nu vet jag inte hur det är med honom. Men skänker man mer ofta som du verkar göra så är det en självklarhet att inte "bjuda" på frakten.
Men skänker man något 1 gång om året om ens det så tycker jag man kan vara vänlig av sig att bjuda på dessa 7 kr.
Sen är ju det från person till person. Var och en har sin åsikt. Ta inte det jag säger på fel sett dock. Har absolut ingenting emot er

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR

Permalänk
Medlem

Längesedan jag var på bio nu så vet inte riktigt vad det kostar, men vad fan, bjuder någon bort två biljetter så är det väl bara att tacka och ta emot och sedan sätta över en tjuga på bankkontot eller så. Mer vill ha mer.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Skrivet av Neonodia:

Hej, Jag tar gärna biljetterna om du inte behöver dom, Min dotter ville så gärna se filmen och detta var ju ett ypperligt tillfälle att få dom billigare så man har råd med mer popcorn, Jag kan göra det enkelt för dig och skicka dig ett förfrankerat kuvert med mina uppgifter redan ditlagda samt "A tip"

Mvh / David

Grattis till vinsten skicka mig ett PM med ditt mobil nr så jag kan kontakta dig snabbt.

Permalänk

Och till alla er som skickat PM till mig och visat intresse deppa inte. Det kommer förmodligen att skänkas mer grejer utav mig framöver någon gång.