Cyber Monday 2015 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Medlem
Skrivet av ItSucks:

Lär ju mest bli re-runs tyvärr. Tyckte inte att det fanns några erbjudanden som var super bra.

970 för 2500kr? i5-4690k för 1600kr? Samsung 850 EVO 250GB för 499kr? 960 för 1500kr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zapa:

970 för 2500kr? i5-4690k för 1600kr? Samsung 850 EVO 250GB för 499kr? 960 för 1500kr?

Glöm inte 5-pack pingvinstänger för 5kr!

Permalänk

blev det inte 5+1 pingvinstänger för 5 kr pga inet brukar skicka en med beställningen

Permalänk
Medlem

TÄNK OM Cyber Monday är den egentliga dagen för alla reor och black Friday endast är en tjuvstart till den riktiga schlagerfesten?

#illuminaticonfirmed #någotellernågonpåspåret

Permalänk
Skrivet av orginallinus:

4500 som Komplett hade på R9 Nano... Antagligen årets fynd, så om det kommer igen så blir det nog bara 1 hårt paket i år...

Är det värt det även fast man har vanligt chassi, med referens fläkt och allt?
Såg nämligen rean och undrade om det var värt det med en sån niche produkt.

Permalänk
Medlem

Det vore kul med en 850 Evo 250GB-SSD, på tider när man faktiskt är hemma och har tid att spamma F5.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av mSebbe:

Är det någon ide att sitta uppe till 00:00 idag eller kör dom igång under förmiddagen på måndag?

Jag tror att de flesta kommer att dra igång imorgon förmiddag.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Sitter o klurar på om man ska vänta med att köpa 980ti Evga SC+, o se ifall det blir nedsatt pris

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk

@Mojangbang:

Ser ut som att dom fixat till det nu.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunde:

En ännu fetare deal på buttplugs än BF vore ju inte heller helt fel

Ja, det vore inte helt fel att bygga upp ett redigt lager utav buttplugs och müsli.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Avstängd

Är cyber monday lika stort som black friday?

Permalänk
Avstängd

Behöver ha en 250+GB Ssd. Är det Samsung evo som gäller? Vad är skillnaden på basic och utan?

Var ska jag hålla uppe ögona?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem
Skrivet av xtQ:

Jag hade skippat HP när det kommer till laptops. De har sedan länge dragits med dålig kvalité på deras konsumentmodeller, företagssegmentet är mycket bättre på den biten, men då kostar det också.

Jag hade tittat på Dell, MSI och kanske Lenovo (fast jag har personligt dålig erfarenhet av dem).

Tack för varningen! Har läst runt lite och sett fler som tycker som dig att HP har sämre kvalité. Vissa talar även om att HP's laptops lätt blir varma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Ja, det vore inte helt fel att bygga upp ett redigt lager utav buttplugs och müsli.

Med tanke på forumet så föreställer jag mig någon som sitter ensam i en källare i det djupa mörkret. En svag skrivbordslampa lyser upp skrivbordet där det sitter en liten stackare med 10 paket müsli och en handfull leksaker samtidigt som han i ett tappert försök spelar cs i drömmen om att bli global :/

Permalänk
Medlem

Jag missade Granolan senast så en repris vore underbart!

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

önskas att MSI Gaming series moderkakor pris i min prisklass för min nya dator.. vill gärna inte betala 1900 för en moderkort just nu. 1500 och slår direkt till. M5-M9 serien mest ute efter.

Visa signatur

amd xp 2000+ | abit kx7-333R with USB 2.0 | 256 ddr pc-266 | WD 80 GB 7200 rpm + Maxtor 740-6L 60 GB 7200 rpm ata-133 + 4 120 GB i raid 1+0 | Inno3d Geforce 4 ti-4200 128 ddr | Memorexx dvd 16x48 | Artec 32x12x48 | PSU 350 watt (tyst) | Windows XP Proffesionell

Permalänk
Administrativ avgift

Kom igen nu 5500kr för ett 980TI eller ett fury för 4500kr!

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Är det någon sida som ÖHT annonserar om detta? Eller lär det inte komma nåt alls?

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

@Nima2001:
Svar: 970
Nvidias i Spel (Titan X=980Ti typish i toppen)>980>970>960>950

Visa signatur

| MB: ASRock Extreme 9 | CPU: i7-4790K | CPU-Kylare: Coolermaser Nepton 240M | GPU: SLI Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 3,5GB | PSU: Corsair RM1000 80+ Gold Certified | RAM: Corsair Vengeance 16GB 2x8GB 1600MHz | Lagring: Samsung 850 EVO 500GB | Chassi: BitFenix Colossus Window Blue | Skärmar: 3st VG248QE (144Hz), Samsung 42 Tum LED | Mus: Corsair RGB M65 | Tanjentbord: Corsair RGB K70 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Herp Derp:

@Nima2001:
Svar: 970
Nvidias i Spel (Titan X=980Ti typish i toppen)>980>970>960>950

Ty!
Har 970 någon ti modell? Isåfall har den fulla 4gb eller e de 3.5 + 0.5 där med ?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av orginallinus:

4500 som Komplett hade på R9 Nano... Antagligen årets fynd, så om det kommer igen så blir det nog bara 1 hårt paket i år...

Helt klart årets fynd och funderar starkt på att köpa det för att ha i min andra dator.

Permalänk
Medlem

Sitter och ivrigt updaterar sidorna just nu, blev ju ganska ledsen när man var påväg mot Netonnet för att köpa Nya asus rog Swift men så såldes den slut

Permalänk
Medlem

Vad är oddsen för rea på en ultrawide 3440x1440p IPS skärm?

Permalänk
Skrivet av oric:

Sitter och ivrigt updaterar sidorna just nu, blev ju ganska ledsen när man var påväg mot Netonnet för att köpa Nya asus rog Swift men så såldes den slut

Jag satt i bilen påväg till närmsta netonnet lager och så uppdaterar jag sidan och ser att du den blivit slutsåld medans jag va påväg, det sved lite.

Permalänk
Skrivet av Näbbdjuret:

Jättetack för länken! Men de var lite utanför min prisklass. :/

Visa signatur

Testar telefoner och tillbehör: www.apetech.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustav.Henrik:

Vad är oddsen för rea på en ultrawide 3440x1440p IPS skärm?

I princip 0. Visst kan det vara en 1000kr rabatt. Men vi snackar fotfarande prislappar om 10 000kr+.

Acer predator X34 har dock gått riktigt billigt! Tydligen hade Elextroworld den för 11K.

Gav 11.5K för min på Cdon för typ 1 månad sedan, vilket också var kanonpris!

Permalänk

Jag tänkte att om dem dumpar priset på en passande hårddisk till en PS4:a så ska jag nog slå till.
Märkte precis nu att jag hade fyllt min hårddisk o då känns det ändå som att det jag har installerat är spel jag använder lite då o då...

Men nu till min fråga, vilken typ av hårddisk är det jag ska kolla efter (vilken passar till PS4:an?)
Givetvis ska HDn vara på minst 1TB men det kanske finns ännu större som passar till PS4:an?

Tacksam för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av eucalyptus:

TÄNK OM Cyber Monday är den egentliga dagen för alla reor och black Friday endast är en tjuvstart till den riktiga schlagerfesten?

#illuminaticonfirmed #någotellernågonpåspåret

Vi ska döda internet och överbelasta alla serverar likt black Friday

Skrivet av emina41:

Är cyber monday lika stort som black friday?

Det tror jag inte, inte i Sverige i alla fall.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelollarn:

Jag satt i bilen påväg till närmsta netonnet lager och så uppdaterar jag sidan och ser att du den blivit slutsåld medans jag va påväg, det sved lite.

Samma här.. vi får hålla tummarna ikväll!

Permalänk
Skrivet av Fltoig:

@m4goo2: Rent statisktikt så har ingen här någon aning.
Både black friday och cyber monday är bara något år gammalt fenomen här i Sverige så det finns ingen statistik att tala om.

Men om jag får gissa, så kommer det vara överlag sämre erbjudanden nu. Många repriser.

Hoppas på repriser på 970 kort för 2400 kr

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none