Ersättare till Fractal Design Newton R3 600W ATX

Permalänk
Medlem

Ersättare till Fractal Design Newton R3 600W ATX

Hej,

Idag hade jag världens tur i oturen. Elektriker här lyckades få iväg en strömstöt i fasen där min dator satt inkopplad.

Nätagget dog "In a blaze of glory" som elektrikern sa. Och han var beredd på "fan det här blir jäkligt dyrt".

Helt otroligt så verkar bara mitt Fractal Design nätagg dött (Och höj och s'änkbara skrivbordet). Allt annat inköpploat lever efter att jag pluggat in ett gammalt nätagg.

Nu till frågan. Jag får 1200 i ersättning för mitt gamla Vad skulle ni rekommendera? (kan lägga till ett par hundralappar, pengar är inte problemet)

Tyst är ett krav. Driftsäkert ett annat. Liknande watt-tal Och en jättebonus om det överlever stressade elektriker.

Jag ska inköpa det imorgon, så fördel om det finns i butik i stockholmsområdet.

Permalänk
Medlem

Vad sägs om denna?

http://www.inet.se/produkt/6909737/fractal-design-newton-r3-1...

Nackdelen är att jag får vänta med gejmingen till helgen då...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

@AppendixSE: Detsamma gäller bumpande, då blir man än mer ignorerad. I övrigt ett bra val beträffande nätaggregatet. Newton R3 är utgående och är i dagsläget ersatt utav Edison M.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|

Permalänk
Medlem

@Peppar2014:

Var inte ens bumpande utan jag gjorde research och ville ha feedback.
Jag köpte ju ett nätagg bara 1,5 timme efter första inlägget så...

(mitt var fortfarande överst i tråden om nätagg när jag "bumpade")