Rösta fram Årets Datorbutik 2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markusas:

Webhallen! Deras nya medlemssystem är det bästa som hänt datorbranschen!

Jag håller helt med! Gillar verkligen achievement systemet

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Jag håller helt med! Gillar verkligen achievement systemet

Achivement systemet hos Webhallen är bra men jag hatar att sidan ska vara så liten, halva skärmen!?

Komplett får min röst, dels för att de har mycket bättre priser nu än förr och att supporten har blivit bättre, och ett stort plus att jag har 30k i kredit där.

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker att "tydlig och lättnavigerad hemsida" (eller nåt liknande) spelar in i valet av butik? Jag tycker att det borde vara med som svarsalternativ

Visa signatur

Main. - Fractal Design Meshify C - Corsair AX860 - Asus Strix B550-E - AMD Ryzen 5 3600 - 32gb Corsair Vengeance 3200mhz - Asus Strix GTX 1080 - Samsung 970 Evo 250gb - Kingston A200 1tb - 1x 840 Pro 256GB - 2x 850 Pro 256GB - 2x 840 Evo 250GB RAID0 - 2x Samsung 850 Evo 500GB - Logitech G502 - Corsair K95 RGB - BenQ XL2420T - Sennheiser Game One
2018 Macbook Pro 13" 2018 iPad Pro 12,9"
Projekt 13 - Bygglogg WIP

Permalänk
Medlem

Komplett hands down enda butik jag köper ifrån, 45 dagars öppet köp bor i gbg kan bara lämna in defekter eller reparationer i pick up point, bra support och snabba leveranser.

Bor 3 km från Inet Sisjön köper aldrig något alltid haft dålig support från dom va min go to butik för 7 år sen men efter det hell NO.

Visa signatur

Chassi:Fractal Design R5 MB: ASUS ROG STRIX B350-F GAMING CPU: AMD Ryzen 5 3600 AiO: Corsair Hydro H100i v2 HD: 2TB WD Blue GPU: GB OC 3060 TI SSD: 250GB 850 EVO GB (OS) SSD 500GB 850 EVO GB (Spel) SSD 1TB 860 EVO GB (Spel) PSU: Seasonic Focus 850W 80+ Platinum Minne: 16 GB GSkill 16GB 3200M Flare X Skärm: Svive 34" Curved gamingskärm Pyx 34C801

Permalänk
Medlem

Jag röstade på Netonnet iaf.
Har bara haft bra erfarenhet av dom det senaste året.
Dock bara handlat ifrån Inet och Netonnet detta året när det gäller komponenter och annat.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

@lanbonden:

leveranstider är ju det enda inet har numera. De var bäst förr imo men det är längesen. Bättre sortiment och bättre priser hos konkurrenterna i majoriteten av fallen. Likvärdig kundservice utifrån mina erfarenheter så egentligen det enda jag fortfarande anser inet bäst på är snabba leveranser där jag aldrig behövt vänta längre än till dagen efter. Att inet erbjuder fri frakt på allt till sweclockers medlemmar ( i realiteten alla som vet om det, även icke medlemmar) samt en pingvinstång räcker inte för att kalla dom bäst även om det lurar många på detta forum.

min röst iår går till netonnet, bra om inte bäst utbud och generellt bäst priser samt helt ok leveranstid vilket för mig är viktigare än lite godis på köpet.

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR

Permalänk
Medlem

Det enda dåliga med Webhallen är deras usla hemsida.

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Medlem
Skrivet av lanbonden:

För att priser och leveranstider inte är allt, jag skulle tex aldrig handlat från pixmania "oavsett" pris...

Nej, inte jag heller, men nu handlar det ju inte om att rösta fram den sämsta butiken heller

Skrivet av Forsgren:

Det är ju dock subjektivt. Om inet vinner varje år så håller ju helt klart inte folk med dig.

Jag själv har faktiskt inte bestämt mig och det ligger just på Netonnet eller inet.

Att inet vinner varje år är i sig dock ingenting som borde spela roll. Det handlar om vilken webbutik som man tycker är bäst, inte vilken butik som vunnit utmärkelsen flest år.

Skrivet av Benjamin99:

Min röst gick självklart på inet för dem ända jag vet som ger en sina grejor under natten och godis på det. liksom vad mer kan man begära.
deras kundservice är mycket bra.
det ända som kanske är minus är att dem är lite dyrare än vad andra ställen är. men då är det bara några tior så har aldrig riktigt stört mig.

Godis kan du köpa billigare i vilken butik som helst, visst, det är en trevlig gest, men att folk blir som tokiga för lite godis säger faktiskt mer om hur folk är än hur Inet är som datorbutik.

Generellt om en del övriga inlägg:
Jag hade inte väntat mig något annat än kraftiga motreationer på att jag vågar peta lite på den heliga kon Inet här på Sweclockers. Det är lugnt. Ni får tycka att jag är dryg om ni vill. Dock måste man komma ihåg att om man ställer sig själv i ett läge där det i alla fall ser ut som att man ger sig på personen bakom argumenten eftersom man inte kan ge sig på argumenten för att de man själv eventuellt har är dåliga, så kanske det är bättre att antingen fundera tills man kommer på något fyndigt att säga, eller vara tyst.

Ni överdriver något hysteriskt. Bara för att Jag tycker att Inet förvaltar arvet från datorbutiken.com uselt så betyder inte det att du inte får handla där, eller för den delen tycka att det är en bra butik. Skärp er nu för fan.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Jag handlar inte så mycket längre men Webhallen eller Komplett duger bra då jag haft minst problem med dem. Kommer dock inte rösta alls då jag inte anser denna tävling ger nåt . Huvudsaken är att jag själv är nöjd från stället jag handlar

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk

Alina har jag bara haft goda erfarenheter av. Fick riktigt schyssta priser på en del grejer och så har de trevlig personal på de tre butikerna jag har handlat på.

Komplett har varit klockrena när jag byggde ett system åt en polare. Vart strul med bygget så ringde deras kundtjänst och så var allt löst på 15min, bara att skicka tillbaka och få nytt.

Så för mig står det mellan dem två.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tycker tre butiker nog aldrig borde fått vara med i omröstningen om det hade funnits något slags seriöst oberoende fokus att tala om här med tanke på hur dessa butiker behandlar konsumenter. CDON * Proshop * Misco

Permalänk
Medlem
Skrivet av Venke:

Tycker tre butiker nog aldrig borde fått vara med i omröstningen om det hade funnits något slags seriöst oberoende fokus att tala om här med tanke på hur dessa butiker behandlar konsumenter. CDON * Proshop * Misco

Aldrig haft problem med CDON eller ProShop. CDON har jag säkert beställt 20ggr av...proshop var sega på att leverera en reseadel till min Mac, men då mailade de o bad om ursäkt för att det tog tid

Misco har jag nog aldrig handlat av

// LZ

Permalänk
Medlem

Webhallen med Netonnet som stark utmanare.

Edit: för mig handlar det mycket om bra lagerföring och att man kan hämta snabbt i butik. Inet skulle öppna något söder om sthlm så kanske jag skulle handla mer där typ liljeholmen eller skärholmen.

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 5950X NZXT Kraken Z73 32GB Corsair Dominator 3200MHz Gigabyte 6800XT Master Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vertex Pok3r MX Brown Acer Predator XB323UGX Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Nej, inte jag heller, men nu handlar det ju inte om att rösta fram den sämsta butiken heller

Att inet vinner varje år är i sig dock ingenting som borde spela roll. Det handlar om vilken webbutik som man tycker är bäst, inte vilken butik som vunnit utmärkelsen flest år.

Godis kan du köpa billigare i vilken butik som helst, visst, det är en trevlig gest, men att folk blir som tokiga för lite godis säger faktiskt mer om hur folk är än hur Inet är som datorbutik.

Generellt om en del övriga inlägg:
Jag hade inte väntat mig något annat än kraftiga motreationer på att jag vågar peta lite på den heliga kon Inet här på Sweclockers. Det är lugnt. Ni får tycka att jag är dryg om ni vill. Dock måste man komma ihåg att om man ställer sig själv i ett läge där det i alla fall ser ut som att man ger sig på personen bakom argumenten eftersom man inte kan ge sig på argumenten för att de man själv eventuellt har är dåliga, så kanske det är bättre att antingen fundera tills man kommer på något fyndigt att säga, eller vara tyst.

Ni överdriver något hysteriskt. Bara för att Jag tycker att Inet förvaltar arvet från datorbutiken.com uselt så betyder inte det att du inte får handla där, eller för den delen tycka att det är en bra butik. Skärp er nu för fan.

Bara det faktum att du på fullt allvar tror att deras storhet ligger i ett par pingvinstänger säger en del om dig. Det är Ingen som kritiserar dig för att du har nåt negativt att säga om dom, hell jag kommer personligen aldrig ha att göra med varken Webhallen eller CDON igen.
Men att du trycker på den punkt som gång på gång kommer upp som dryga kommentarer från medlemmar varje år, det är där skon klämmer. För det är ett så himla onödigt påstående, i likhet mer folk som trollar.
För du tror väl verkligen inte atr personer är så pass lättmutade när man ex köpt delar för kanske 20k...och så är det pingvinstången som får en att vilja handla av föredraget igen? Really? Det som är det som är mest värt? Never mind den excellenta servicen (oavsett vilken butik vi pratar om), snabba leveransen, bra priser (det behöver inte alltid vara det billigaste för att man ska tycka att nånting är prisvärt. För med den ambitionen och tankegången skulle folk enbart handal av ett fåtal butiker här i världen och strunta i dom som kanske ligger enbart ett par kronor högre). Nej nej utan det är det lilla extra godiset som Får mig att återkomma. Absolut. För det är exakt så jag och dom som kommenterat dig här inne tolkar ditt inlägg.
Om inte, vad är det annars som är så hemskt med denna butik? För du verkar ju sky dom som pesten pga att dom ligger swec's läsare varmt om hjärtat.

En annan sak som inte är peaked direkt mot dig utan alla dom som rent generellt beskyller dem för att inte alltid ha bäst pris. Kör prisfighten på prisjakt så får ni se, jag tog upp den punkten förra året och dom var ex billigare än Webhallen på dom varorna som båda butikerna sålde. Samma med komplett. Endast netonnet och cdon som var billigare, tror siffran var 60-40% till NoN's fördel eller nåt sånt. Här är dagens resultat, jämförelsen är gjord på kategorin datorkomponenter då det är mest aktuellt för just swec i mitt tycke. Nu går det tydligen inte att länka prisfight länkarna av nån anledning, men bara att kolla själva ni som tvivlar.
Inet vs webhallen: samma pris på 1177 produkter, Inet billigast på 26% (604 produkter) och Webhallen 24% (575 produkter)

Inet vs komplett: samma pris på 458 produkter, inet billigast på 50% (831 produkter) och komplett 22% (373 produkter)

Inet vs CDON: samma pris på 551 produkter, inet billigast på 35% (526 produkter) och CDON 29% (447 produkter)

Inet vs NetOnNet: samma pris på 287 produkter, inet billigast på 37% (336 produkter) och NetOnNet 31% (276 produkter)

There. Inet må hända inte ha det absolut bredaste utbudet, vilket jag erkänner men då har jag också inte gett dom poäng för det. Men på dom produkter som deras konkurrenter säljer ligger dom inte lika dåligt till i pris som folk säger. Som sagt lyckas jag inte länka till prisfighterna, men den som tvivlar är välkommen att kolla. Bra att folk har någon sanning bakom det man säger. Verkligen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Pingvinstänger är nice, men Alina flörtar med sina nappar har jag för mig. Inte helt dumt.

Men där fanns ingen fråga om vem som stoppar ner godast godis

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Eftersom jag detta året inte handlat från alla butikerna kan jag inte göra en korrekt bedömning sätt till alla aspekter.. Tror inte heller majoriteten som röstar kan det heller.

Vad jag däremot kan säga är att komplett under inga omständigheter kommer få min röst. Detta pga det enkla att jag är så förbannat less på deras delas & "reor" som ofta är mer skit och speciellt irritation än någon anan elektronik sida just nu på den svenska marknaden producerar. jag har systematiskt speciellt de senaste 6 månaderna bojkotta dem för privata, företagsinköp samt inköp till vänner & familj endast pga detta.
Kanske låter larvigt men de har verkligen lyckats förstör sitt rykte som seriösa i branschen.

Jag har mest handlat på netonet o webhallen, sista är komplett ägda men de har iafall en annan stil. Returer har jag endast gjort på netonet och det har fungerat bra.
Inet har jag iofsig köpt för en sådär 30kkr i På på firman men det har varit mjukvara så det är inte så mycket att tycka till om. Priset var inte bäst (något inet sällan har). Leveransen var som hos alla andra.
Skulle ja mot förmodan rösta blir det nog netonet eller webhallen med tyngden på netonet då de har ett stort klämma o känna sortiment som ja verkligen uppskattar. Även närheten uppskattas.
Cdon fick ja iofsig en Yamaha RX-a3050 till 8000kr rabbat men om den skulle behöva lagas antar ja att det kommer ta sjukt lång tid innan det löst sig via dem. Där var priset så pass avgörande att det helt enkelt fick styra. Leveransen var ok. Tog 4 dar på en lagervara. Däremot aviseringen på kollit på deras hemsida var bedrövlig. Den han komma hem till mig innan de ändrade leveransstatus till skickad

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Blev dustin för min del då jag handlat mycket grejer från deras weekendrush som passat mig. Runner up är helt klart komplett. Komplett har bra hemsida och snabb frakt. Men utbudet av produkter som vart billiga och passat mig står dustin för.

Har handlat en del på cdon under åren men nu när dom totalt goofat under jul etc så hoppas jag får sig en riktig spark i röven. Att få en order dellevererad i 4 paket under 3 veckors tid samt att det tog dom nästan 1,5 veckor att skicka ett sketet minneskort som brev är under all kritik.

Permalänk
Medlem

Vart är Techomeck?

Visa signatur

Starkt är vackert
Vackert är starkt

Permalänk
Avstängd

Sämst hemsida tar iallafall Webhallen med råge, är knapp så man hittar till kassan ju!
Inet va helt suveräna för dryga tio år sedan ,då hade de bra priser , entusiastisk personal och skön pionjärs anda ,men har tyvärr sakta men säkert blivit ganska alldaglig butik i mina ögon.
NoN är nog den butik som har seglat upp som en klar favorit senaste året ,kanske mest pga deras i helhet bra prisbild .

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ozzed:

Varför ens Rösta när inet vinner jämt? Fast de oftast är dyrare och har söligare leverans än andra. Jag hoppas på Netonnet.

Sluta rösta på Inet då? Söligare leveranser? Sedan tar du upp NetonNet som tar över en vecka på sig att leverera ett chassi... Har inhandlat en drös med saker detta år och när det blivit från internet så har det antingen varit från Inet och Webhallen. Med Inet får man värde för det lite högre priset. Deras kundservice är superb. Iallafall i alla de fall jag har haft med dem att göra. Raka motsatsen till CDON.com t.ex.

Skrivet av lanbonden:

För att priser och leveranstider inte är allt, jag skulle tex aldrig handlat från pixmania "oavsett" pris...

Exakt. Att handla på Pixmania verkar vara som rysk roulette.. Har du tur så slipper du få huvudet sönderskjutet. Ungefär är det så med Pixmania där man måste ha tur för att få sin produkt på det här sidan av året.

Skrivet av BergEr:

Många som prisar leveranstiderna, dags att rösta fram posten som bästa butik?

Haha. Posten var det ja... Majoriteten av gångerna det varit strul (Egen erfarenhet självfallet) så är det butiken som strular. Antingen har de glömt ens order eller så har de inte sänt ens varor för att hela deras lager (hör och häpna) verkar gå hem kl. 14.00 som med fallet hos NetOnNet.

Skrivet av XHI:

CDON lär ju inte direkt vinna något pris förutom "Årets sämsta datorbutik!"

Den enda butik som förnekat att man kan köpa kit separat till en CPU kylare trots att man kör upp en bild i ansiktet (eller skärmen) på dem. CDON.com är praktexemplet på att man får vad man betalar för..

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk

Blev Alina och Netonnet som runner-up. Alina hade väldigt snabb leverans samt interaktion med Sweclockers och en trevlig kundtjänst. Fick en massa extra saker när jag handlade där också, med reklam förvisso, men en vattenflaska, reflex, godis, mm. Netonnet för att de har ett brett sortiment med bra priser, dock långsammare leverans och sämre kundtjänst.

Visa signatur

R9 390 | i5 6600K

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Varför ens Rösta när inet vinner jämt? Fast de oftast är dyrare och har söligare leverans än andra. Jag hoppas på Netonnet.

Varför? Ja det är väl ganska självklart, du har ju redan givit svaret själv. Om alla som lät bli och rösta gjorde det i ställe så skulle välden se helt annorlunda ut. Spelar ingen roll om det är politik eller datorföretag det handlar om.

Visa signatur

Server: Fractal design Define 7 XL | AMD Ryzen 7 5800X 8/16 | ASUS ROG CROSSHAIR VIII DARK HERO | 64GB Corsair @ 3000MHz | ASUS Radeon RX 460 2GB | Samsung 960 PRO 512 GB M.2 | 2x 2TB Samsung 850 PRO SSD | 6x Seagate Ironwolf Pro 10TB
WS: Phantex Entoo Elite | AMD Ryzen Threadripper 1950X 16/32 | ASUS Zenith extreme | 128GB G.Skill @ 2400MHz | ASUS Radeon HD7970 | 3x 2TB Samsung 960PRO M.2 | 6x Seagate Ironwolf Pro 10 TB
NEC PA301W 30" @ 2560x1600 | Linux Mint 21.3 Cinnamon

Permalänk
Medlem
Skrivet av gaminggirl:

Det är väl så man ska rösta, har man inte handlat någonstans så vet man ju egentligen inte vad man får för service. I alla fall inte bra nog för att ge ett utlåtande i det här sammanhanget.

Butik x är inte bättre än butik y enbart för att jag handlat där och blivit "generellt nöjd" (ungefär som snacket i forat: "min processorkylare är bra för att jag har just en sån"). Men jag håller med om att man egentligen inte kan göra en objektiv bedömning om man inte testat alla butiker mer än en gång.

Min poäng är, att vara trogen en butik är inte vidare smart om man vill ha en konkurrerande marknad som gynnar oss konsumenter. Om butiken nu inte har ett system som gynnar lojalitet, vilket kan vara en punkt som gör dem "bättre" (om man nu tycker det är bra).

Vi vill ju att butikerna ska söka oss konsumenter genom att försöka utmärka sig med bättre service, bättre priser, större utbud osv.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Inaktiv

Ja, inte blir det CDON iaf. Som dom krånglat med leveranser och skyller på Black Friday.
Har handlat från Webhallen och Netonnet. Min röst gav jag till Netonet för både leverans, bra service och bra priser.

Permalänk
Medlem

Sweclockers, jag tycker ni har tabbat ert rejält i denna röstpanel. Ni använder meningen rösta fram årets datorbutik och sen har ni en bild på en av Webhallens butiker. Detta är en indirekt reklam precis innan man ska rösta.

Visa signatur

WINDOWS 11 X64 | ASUS X570 | AMD RYZEN 3950X | RX 7900 XTX | G.SKILL 3600MHZ 32GB | SAMSUNG 980 PRO 2TB | WD 16TB | NZXT KRAKEN X73 | RAZER ORNATA CHROMA | EVGA SUPERNOVA T2 850W | LOGITECH G604 MUS | PHANTEKS NV7 | LG 34GK950F | LG OLED77G1 |

Permalänk
Medlem

Egentligen borde det vara indelat i 2 kategorier eftersom det kan skilja enormt om man köper över nätet eller går in i en fysisk butik även om det är samma kedja.

1. Årets nät butik (bedömning av näthandel)
2. Årets butikskedja (bedömning av fysiska butiker/kedjor)

Årets butikskedja får man då bedöma som helhet och inte varje lokal butik för sig.

Permalänk

Måste bara få säga mitt och jag börjar med det dåliga. CDON borde inte ens få existera som nätbutik. De har alldeles för dålig service. Det finns ingen struktur! De skickar varor när de vill och låt oss inte börja prata om deras RMA-hantering. Jag tror att de aldrig har hört talas om SLA. Killarna/tjejerna på serviceavdelningen är duktiga på copy/paste.. varje mail tyder typ såhär: "Ursäkta dröjsmålet med ditt ärende"

Webhallen har levererat bra både via postorder och butik. Inet är trevliga men kan tyvärr inte konkurrera med Webhallens&Dustins sortiment.

1. Webhallen
2. Dustin
3. Inet
4. Komplett

Visa signatur

[Antec Sonata III - Antec 500w] - [Intel E8500 3,16Ghz] - [Asus P5Q Pro] - [Gainward HD-4850 512MB GS] - [6gb Corsair TWIN2X 6400C4DHX CL4] - [Intel 730 240GB] - [Seagate IronWolf ST8000VN0022 256MB 8TB] [Seagate 3TB ST3000DM001] - [WD Black 1TB WD1001] - [Seagate 500GB ST3500413AS] - [Seagate 320GB ST3320620A] - [Creative Sound Blaster Live 5.1] - [Logitech Z-906] - [AOC 27G2U] | Oöppnade Samsung 860 Evo 1TB&512GB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BergEr:

Många som prisar leveranstiderna, dags att rösta fram posten som bästa butik?

Syftar väl snarare hur lång tid affären behöver på sig för att leverera til Postnord.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Varför finns det med ett gäng obskyra skitbutiker med i omröstningen? Har dom betalt för att vara med eller?

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk
Medlem

Inet och webhallen!