Hejsan alla,
Nytt år har passerat och kan ju dela med mig av att jag har fler projekt än vanligt att hantera. Allt klassas för mig som olika vardagsproblem, allt från hobbyprojektet där jag ska skapa den nya hemsidan jag har i huvudet till att städa lägenheten och slutligen att söka efter det där nya träningsschemat kompisen berättade så gott om. Och så många fler projekt.
Om någon känner igen sig vet ni säkerligen hur lätt det är att tappa bort sig bland allt och tappa prioritering, därav söker jag efter någon smart tjänst där man helt enkelt kan skapa nya projekt, sätta någon form av tidsschema (T.ex städa lägenheten 1 timme) och fler funktioner om det så skulle vara.
Tanken är alltså att det skulle kunna vara en excelfil eller någon form av notes via smartphonen men som är mer skapad för just hantering av olika projekt.
Detta kanske låter som någon snurrig förfrågan, men om ni vet om någon tjänst som påminner om detta vore jag väldigt intresserad av att höra mer om detta!
Hur gör ni för att hantera olika projekt i vardagen eller kanske främst på jobbet då detta egentligen kan klassas som effektivisering av arbetstid?
Hoppas ni finner min förfrågan och tråden i sig intressant. Vore öppen för ideér för hur man kan effektivisera sitt arbetssätt och prioriteringar! (Känner att jag inte är optimal inom detta fast jag är 22 år)
Trevlig helg!