Permalänk

Blender projekt!

Hej SweClockers.

Nybörjare på blender och har lärt mig det grundläggande upplägget.
Nu vill jag satsa på ett litet projekt, men jag har absolut ingen idé på vad jag ska göra för projekt.
Tänkte mig ca 10 -30 sekunder animerat material, som en början.

Så kom gärna med lite "simpla" förslag för en nybörjare.

Tackar!

Mvh

Visa signatur

i5 10600K |Dragon RX 580 8GB|MSI Z490 TOMAHAWK |Samsung 970 EVO 500GB + 2TB SATA |Kingston HyperX 16GB 3200 MHz |ASUS RYUO 240 | Meshify 2 Compact|

Permalänk
Medlem

3D-modeller av karaktärer för spel, vardagliga föremål (t.ex. stol, dator, bil m.m) eller något du hittat på youtube och följer guider. Har du absolut noll fantasi och kommer verkligen inte på något själv så kan du alltid försöka söka efter vad andra gjort och "kopiera" deras. Du lär dig samtidigt som du inte behöver förbruka all tid åt att komma på en idé. Så gör jag när jag t.ex. gör en hemsida för att lära mig mer, då kollar jag upp en som jag tycker ser bra ut och försöker återskapa den utan att kolla källkoden. Riktigt trevligt när man blir klar

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem

Säger också spelkaraktärer, är det animation du vill öva på borde Minecraft-gubbar fungera ganska bra.

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.