Asus GeForce GTX 970 STRIX 4GB

Permalänk
Medlem

Asus GeForce GTX 970 STRIX 4GB

Har uppgraderat min dator och har två st Gtx 970 till övers.

Du hittar all du kan tänkas vilja veta i länkarna nedan.
All information om kortet!
Specifikationer
Billigast på prisjakt där den finns i lager är 3389sek
Prisjakts prislista

Pris: 2500kr/st eller 4800kr för båda.

Om grafikkorten ska skickas står köparen för frakten, avhämtning i Järfälla kommer dock att prioriteras.
Frågor och alt. budgivning i tråden.

Obs, bilden tagen från Asus hemsida, har bara en låda kvar och ingen butiksgaranti kvar dock två år reklamationsrätt och kvitton finns.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Awsomness

Permalänk
Medlem

Med tanke på prissättningen just nu där du kan få ett nytt EVGA GTX 970 ACX2.0 på CDON med fulla garantier för 2890 kr med Division så bjuder jag 1800 kr för ditt ena kort med kartong.

Permalänk
Medlem

Bjuder 1800kr+ frakt för det andra kortet i såfall.

Permalänk
Avstängd

Hur länge pågår budgivning?

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsyCor:

Med tanke på prissättningen just nu där du kan få ett nytt EVGA GTX 970 ACX2.0 på CDON med fulla garantier för 2890 kr med Division så bjuder jag 1800 kr för ditt ena kort med kartong.

Jag kommer inte tvinga dej att köpa mina, bra rabatt på kortet så kör på det. Då jag inte kan tänka mig att gå ner till 1800kr då det är alldeles för lågt.

Skrivet av Baxtex:

Bjuder 1800kr+ frakt för det andra kortet i såfall.

Om jag ska behöva knöla med att skicka korten så önskar jag mer än 1800kr

Skrivet av Genx031:

Hur länge pågår budgivning?

Tills någon har köpt båda, kommer följa upp tråden!

Visa signatur

Awsomness

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kimpish:

Jag kommer inte tvinga dej att köpa mina, bra rabatt på kortet så kör på det. Då jag inte kan tänka mig att gå ner till 1800kr då det är alldeles för lågt.

Om jag ska behöva knöla med att skicka korten så önskar jag mer än 1800kr

Tills någon har köpt båda, kommer följa upp tråden!

Tiden då korten går för 2500kr+ är nog över med tanke på sänkningarna inför 10*0 / X*0 korten. 2890 kr - 250/300 kr om man säljer The Division ger ju ett pris på 2590-2640 kr för ett nytt kort med full garanti.

Så min fråga blir då, vad hade du tänkt dig för pris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsyCor:

Tiden då korten går för 2500kr+ är nog över med tanke på sänkningarna inför 10*0 / X*0 korten. 2890 kr - 250/300 kr om man säljer The Division ger ju ett pris på 2590-2640 kr för ett nytt kort med full garanti.

Så min fråga blir då, vad hade du tänkt dig för pris?

Men då kan du gör så om du vill, jag tvingar dej inte att köpa något av mina kort.
Kommer inte ge bort korten, så antingen ger du ett nytt bud eller så köper du ett nytt

Visa signatur

Awsomness

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kimpish:

Men då kan du gör så om du vill, jag tvingar dej inte att köpa något av mina kort.
Kommer inte ge bort korten, så antingen ger du ett nytt bud eller så köper du ett nytt

Nej absolut inch jag har inte bett dig ge bort korten, därav min fråga hur mycket hade du tänkt dig för dem mer realistiskt? Eller är ditt minimumpris 2500 kr per kort?

Permalänk
Medlem

Budar 1800 med hämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|| Cpu: i7 2700k @ 4747 Mhz || Ram: 2x4 = 8gb corsair DDR3 Vengeance/LP @1600Mhz 1.55V || Graffe: Asus Strix 970 1450/7500 || Nätagg: Corsair HX 750W || Moderkort: Asus p8z68-v pro || Hårddisk: Corsair force GT 120GB || Skärm: Acer Predator XB271HUA G-sync 27" 165hz ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsyCor:

Nej absolut inch jag har inte bett dig ge bort korten, därav min fråga hur mycket hade du tänkt dig för dem mer realistiskt? Eller är ditt minimumpris 2500 kr per kort?

Kan sträcka mig att sänka det till 2200kr hämtning, 2300kr för att jag ska knöla med postnord.

eller båda för 4400kr

Visa signatur

Awsomness

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kimpish:

Kan sträcka mig att sänka det till 2200kr hämtning, 2300kr för att jag ska knöla med postnord.

eller båda för 4400kr

Okej, då vet jag ska fundera om det är värt att spara några kronor jäntemot att köpa nytt. Vart i "sthlm" finns korten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsyCor:

Okej, då vet jag ska fundera om det är värt att spara några kronor jäntemot att köpa nytt. Vart i "sthlm" finns korten?

Jackobsberg

Visa signatur

Awsomness

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

4300 för båda med hämtning.