Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

SSD 120Gb köpes samt förfrågning

Permalänk
Medlem

SSD 120Gb köpes samt förfrågning

Jag behöver 3st SSD 120Gb och jag köpte en utav µiCro i Swecloickers för 225kr och den fungerar mycket bra, tack.

Jag har även en förfrågning på hur mycket man kan tänkas få för en Dell OptiPlex 780 samt en HP Z400.

Dell OptiPlex 780 med CAD grafik:
Core 2 Duo E8600 3.33Ghz, 1 dvd-rw samt en läsare , 4Gb i ram samt det har varit en CAD dator och NVidia Quadro NVS 420 grafikkort med en speciell connector där man kan koppla upp till 4st skärmar på en gång.
Hårddisken i denna är en 500Gb med Windows 7 Pro i orginal i.

HP Z400 Workstation:
Jag har även en HP Z400 Workstation och även den är en CAD dator, Intel Xeon W3505 2.53Ghz, dvd-rw, 8-16Gb ram, 300Gb WD Enterprise storage VelocoRaptor, NVidia Quadro FX 3800.
Även denna har Windows 7 Pro OA och datorn hörs knappt när den är igång.
Jag har lagt in min Samsung ssd för att testa denna och den är riktigt snabb må jag säga, men jag är ingen hajare på dessa maskiner så därför gör jag en koll.

Tänkte kanske lägga in dessa om någon månad för att de är för personer som behöver CAD datorer. Jag håller inte på med grafik och det finns säkert de som kan behöva dessa kanske..

Tack för hjälpen

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Merlin

Permalänk
Medlem

1000kr för Dell OptiPlex 780?

Visa signatur

Thermaltake Core P5 green || i7 7800X | MSI X299 Raider | 32GB Crucial Ballistix Sport Blue | GeForce GTX 1080 Ti Turbo 2xHDMI | SSD480 Kingston HyperX Savage

Permalänk
Medlem

Med CAD kortet för 1000kr, såg inte trafiken här.

Visa signatur

Merlin