Win 7 uppdatering misslyckades

Permalänk

Win 7 uppdatering misslyckades

Med automatik så installerades flera hundra uppdateringar i min Win 7 PRO stationära dator. Detta skedde en natt när jag av misstag glömt stänga datorn.

När uppdateringarna skulle uppgraderas så klarade systemet inte detta varvid systemet återställdes. Så nu har jag flera hundra misslyckade uppdateringar som jag
med många långa och tröttsamma timmar försökt rätta till.

Jag vill naturligtvis ta bort allt misslyckat så jag kan installera uppgraderingarna i mindre antal pr gång. Då vet jag att systemet också klarar att uppgradera.

Problemet att hitta hur jag ska kunna ta bort den misslyckade uppdateringen - har inte varit möjligt efter allt "nät-sökande". Vet "någon" hur detta
viktiga ska hanteras så ge mig ett svar. Vill du dessutom maila mig direkt vore jag mer än tacksam (11banko@telia.com)

Att jag inte är ensam om mitt problem har jag upptäckt något som borde kunna lösas med delite-knappen och sedan återinstalleras under kontroll.

Lacro-Banko

Permalänk
Medlem

En misslyckad uppdatering går inte ta bort eftersom det inte finns något kvar av den utom informationen om misslyckandet. Det är bara att stänga av automatiska uppdateringar och välja några av de äldsta uppdateringarna.

P.S. Om du inte gillar att få spam föreslår jag att du tar bort din mejladress eftersom den nu kommer att hittas av spambotar.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk

Vet inte om det hjälper i detta fall prova att backa till en tidigare återställningspunkt.

Visa signatur

/GannTrader