AQUA - World's Lightest Headphone Amplifier, Battery-free

Permalänk

AQUA - World's Lightest Headphone Amplifier, Battery-free

Hej har en aqua amp som jag säljer nu precis efter jag fått den då jag inte kan använda den med min OP2.

Ni kan läsa allt om den på https://www.kickstarter.com/projects/311770269/aqua-worlds-li... där ni också kan se att jag betalade ca 500 kr. Kan tilläga att den är rymdgrå och har mini usb

Jag hade hoppats på att kunna få ca 500kr för den då den inte går att köpa än. men kom med bud, kan mötas upp i göteborgsområdet.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av übergumgum:

Kan tilläga att den är rymdgrå och har mini usb

säkert att det är mini usb? vad jag kan läsa mig till utifrån länken erbjuds bara lightning och micro usb

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk

@Naga: det stämmer bara jag som skriver fel det är micro usb, ändrar u annonsen

Permalänk
Medlem
Skrivet av übergumgum:

@Naga: det stämmer bara jag som skriver fel det är micro usb, ändrar u annonsen

får man med både micro och lightning? Jag är intresserad

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@baldakin: man får bara micro

Permalänk
Medlem
Skrivet av übergumgum:

@baldakin: man får bara micro

Jag kan köpa den av dig för 400kr. Måste köpa en adapter också.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@baldakin: är tveksamt om det fungerar med adapter då min usb c adapter inte fungerade men du kan få köpa den ändå

Permalänk
Medlem
Skrivet av übergumgum:

@baldakin: är tveksamt om det fungerar med adapter då min usb c adapter inte fungerade men du kan få köpa den ändå

Tack för heads upp. Jag kan köpa en adapter och testa. Bor du i Gbg? I så fall kan jag testa innan

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@baldakin: Jag bor ute på öckerö på veckorna och i skärhamn på helgerna men kommer vara i stan på lördag eftermiddag eller söndag förmiddag, om nått av de skulle passa dig bättre kan jag anpassa mig efter dig. Och då borde du kanske hinna fåtag i en adapter

Permalänk
Medlem
Skrivet av übergumgum:

@baldakin: Jag bor ute på öckerö på veckorna och i skärhamn på helgerna men kommer vara i stan på lördag eftermiddag eller söndag förmiddag, om nått av de skulle passa dig bättre kan jag anpassa mig efter dig. Och då borde du kanske hinna fåtag i en adapter

Jag är tyvärr i Köpenhamn på jobb under helgen. Men jag skulle kunna möta dig på hinsholmen om du åker in under veckan.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Exempelvis på fredag eller måndag?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Intresserad, finns den kvar?

Visa signatur

Don't worry about what people think. They don't do it very often.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wheezymoon:

Intresserad, finns den kvar?

Ja, men jag vill fortfarande ha den

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Mattecoach

420 kr + jag kan möta lördag förmiddag i Göteborg

Permalänk
Skrivet av Wheezymoon:

Intresserad, finns den kvar?

Den finns kvar men jag ska ner och träffa baldakin imorgon och kommer förmodligen ha sålt den då

Skrivet av baldakin:

Ja, men jag vill fortfarande ha den

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av PuMaH:

420 kr + jag kan möta lördag förmiddag i Göteborg

jag ska möta baldakin och se om han vill ha den först då han har köpt adapter för att kunna testa den, Men om det inte fungerar så kanske vi kan träffas senare samma dag, om du fortfarande är intresserad så släng iväg ett sms så kan jag kontakta dig har bil så kan ta mig en lite bit iallafall,

Permalänk
Medlem

Jag köper annars för 450kr + frakt

Visa signatur

Don't worry about what people think. They don't do it very often.

Permalänk

@Wheezymoon: jag skickar ett meddelande imorgon runt ca 17:00 och berättar om den är din.

Permalänk
Skrivet av Wheezymoon:

Jag köper annars för 450kr + frakt

Då den inte fungerar för killen så är det du som står på tur som du fortfarande vill ha den så kan du skicka ett pm