Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Raijintek styx white - Försvunnen för alltid?

Permalänk

Raijintek styx white - Försvunnen för alltid?

Hej alla SweClockers!

Det här är mitt första inlägg, och jag undrar om någon av er kan skina ljus på mitt sökande efter Raijinteks chassi Styx i vit färg. Jag har letat på alla de distributörer som Raijintek själva hänvisar till från sin hemsida; http://www.raijintek.com/en/distributors_europe.php men utan någon jaktlycka. Har också kollat ex Inet.se och Webhallen.se.

Om någon av er vet något så får ni gärna dela med er, eller om det verkligen är så att chassit har utgått ifrån sortimentet, vet någon av er hur jag på snyggast sätt färgar ett silvrigt Styx chassi https://www.inet.se/produkt/6912086/raijintek-styx-silver/#sp... (gissar att det är lättats med det silvriga, rätta mig om jag har fel)

Tack på förhand och nörda på!

Permalänk
Medlem

Fråga något av bolagen om de kan ta hem en låda.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk

@Valonen: Will try! Tack för tipset!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheTypicalA:

Hej alla SweClockers!

Det här är mitt första inlägg, och jag undrar om någon av er kan skina ljus på mitt sökande efter Raijinteks chassi Styx i vit färg. Jag har letat på alla de distributörer som Raijintek själva hänvisar till från sin hemsida; http://www.raijintek.com/en/distributors_europe.php men utan någon jaktlycka. Har också kollat ex Inet.se och Webhallen.se.

Om någon av er vet något så får ni gärna dela med er, eller om det verkligen är så att chassit har utgått ifrån sortimentet, vet någon av er hur jag på snyggast sätt färgar ett silvrigt Styx chassi https://www.inet.se/produkt/6912086/raijintek-styx-silver/#sp... (gissar att det är lättats med det silvriga, rätta mig om jag har fel)

Tack på förhand och nörda på!

Återkom gärna med svar på vad de sa! Är själv intresserad av det vita. Tycker den vita modellen är klart snyggast (y)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Sten_Sux:

Återkom gärna med svar på vad de sa! Är själv intresserad av det vita. Tycker den vita modellen är klart snyggast (y)

Skickades från m.sweclockers.com

will do! och må jag säga att du har bra smak

Permalänk
Skrivet av TheTypicalA:

will do! och må jag säga att du har bra smak

@Sten_Sux

Detta var svaret jag fick;

"Hej. Det kan vi tyvärr inte, kollade faktiskt det åt en annan kund tidigare idag. Vår leverantör av Raijntek hade inte den vita modellen upplagd, så inget vi kan få tag på tyvärr."

Så då antar jag att vi får hitta nåt annat sätt att skaffa oss vita chassin, alternativt att vi får acceptera nederlag och tänka om färgval...

Skickades från m.sweclockers.com

La till citattecken
Permalänk
Skrivet av Valonen:

Fråga något av bolagen om de kan ta hem en låda.

Jag prövade, tyvärr med totalt nederlag. Åtminstonne vet jag nu varför chassit inte går att finna

Skrivet av TheTypicalA:

@Sten_Sux

Detta var svaret jag fick;

"Hej. Det kan vi tyvärr inte, kollade faktiskt det åt en annan kund tidigare idag. Vår leverantör av Raijntek hade inte den vita modellen upplagd, så inget vi kan få tag på tyvärr."

Så då antar jag att vi får hitta nåt annat sätt att skaffa oss vita chassin, alternativt att vi får acceptera nederlag och tänka om färgval...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheTypicalA:

Jag prövade, tyvärr med totalt nederlag. Åtminstonne vet jag nu varför chassit inte går att finna

Vad synd.. Men tack för att du gav det ett försök!

Skickades från m.sweclockers.com