Permalänk
Medlem

Den är ju nästan två veckor gammal och det är fixat sedan mer än en vecka tillbaka.

"We recently discovered that the Pokémon GO account creation process on iOS erroneously requests full access permission for the user's Google account. However, Pokémon GO only accesses basic Google profile information (specifically, your User ID and email address) and no other Google account information is or has been accessed or collected. Once we became aware of this error, we began working on a client-side fix to request permission for only basic Google profile information, in line with the data that we actually access. Google has verified that no other information has been received or accessed by Pokémon GO or Niantic. Google will soon reduce Pokémon GO's permission to only the basic profile data that Pokémon GO needs, and users do not need to take any actions themselves."

http://www.polygon.com/2016/7/11/12151442/pokemon-go-security...

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Skrivet av anon5930:

https://www.youtube.com/watch?v=VtUK8FIxia0

Minidokumentär om Pokemon GO, känns som fler är att vänta med tanke på vilket fenomen det ändå har blivit.

Denna artikel kan vara värd att läsa då det verkar ta stopp vid högre levels: http://arstechnica.com/gaming/2016/07/how-pokemon-go-starts-p...

Själv har jag nått level 10 och har börjat stöta på pokemons som kräver rätt många pokeballs för att få. Även provat med den där frukten som ska öka chanserna att fånga fanskapet.

Jo, jag är lvl 15, och stötte idag på några på cp 50 som var röda, dvs väldigt svåra att fånga, helt omotiverat. När jag var level 7-8 och fångade min första cp 270 gick det på ett kast, nu är det redan många pokemons som kräver omotiverat mycket jidder för att fånga, ibland verkar det som ett krav att få minst ett "Great!' Throw, med great balls och Razz berry för att ha en chans att fånga.

Igår var det en bulbasaur som tog 19 bollar att fånga, 3 great throws, 5 nice throws, och 9 razz berrys...den var cp 200...

Har även hört att xp-kurvan över lvl 20 ökar drastiskt, och snabbt hamnar på 500k xp för en level, vilket verkligen gör spelet till en grind, utan någon belöning för slitet. Misstänker att jag kommer sluta spela när jag närmar mig det, om de inte lägger till något gameplay som kan motivera istället.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Bah! Måste bara skriva av mig frustrationen! Vaknar tidigt, ut 04.00 och går runt i 2h. När jag kommer hem igen stöter jag på en Growlithe! Cp 300 nått
F**skapet vägrar fångas, mängder med bollar,bär och rymningar o så sticker den...!!!!! -€'€+#(#!=:*'-€#(#)\!*:*:#(#)-*;&?!😬

Edit 07:45 : Lvl 14 nu. Använde lyckoägget ihop med en massa insammlade caterpies, pidgeys o weedles att göra evolve på. Gick snabbt från lvl 11\12 till 14 😀 Nu har jag lite great balls med. Synd att jag inte hade dom när Growlithen dök upp..

Tillägg
Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Jo, jag är lvl 15, och stötte idag på några på cp 50 som var röda, dvs väldigt svåra att fånga, helt omotiverat. När jag var level 7-8 och fångade min första cp 270 gick det på ett kast, nu är det redan många pokemons som kräver omotiverat mycket jidder för att fånga, ibland verkar det som ett krav att få minst ett "Great!' Throw, med great balls och Razz berry för att ha en chans att fånga.

Igår var det en bulbasaur som tog 19 bollar att fånga, 3 great throws, 5 nice throws, och 9 razz berrys...den var cp 200...

Har även hört att xp-kurvan över lvl 20 ökar drastiskt, och snabbt hamnar på 500k xp för en level, vilket verkligen gör spelet till en grind, utan någon belöning för slitet. Misstänker att jag kommer sluta spela när jag närmar mig det, om de inte lägger till något gameplay som kan motivera istället.

Skickades från m.sweclockers.com

Great och nice throws betyder väl dock inte så mycket för att fånga pokémon? Har inte det bara med hur snyggt ens kast var? För störst chans att fånga dem bör cirkeln vara så liten som möjligt. Det är åtminstone vad jag läst!

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag är inte så säker på att det är spelet som är korkat i det här fallet...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ladytech:

Bah! Måste bara skriva av mig frustrationen! Vaknar tidigt, ut 04.00 och går runt i 2h. När jag kommer hem igen stöter jag på en Growlithe! Cp 300 nått
F**skapet vägrar fångas, mängder med bollar,bär och rymningar o så sticker den...!!!!! -€'€+#(#!=:*'-€#(#)\!*:*:#(#)-*;&?!😬

Edit 07:45 : Lvl 14 nu. Använde lyckoägget ihop med en massa insammlade caterpies, pidgeys o weedles att göra evolve på. Gick snabbt från lvl 11\12 till 14 😀 Nu har jag lite great balls med. Synd att jag inte hade dom när Growlithen dök upp..

Growlithe dök upp igår för mig med. Men det var under kvällen när spelet började gå som sirap. Så tyvärr hängde det sig. Det var den första Growlithe jag sett.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Inaktiv

Kläckte mitt första ägg, 2km som gav en Geodude på 206 CP. Har två 5km ägg också, ena fick jag för en knapp timme sedan när jag påbörjade min promenad och gick förbi närmaste pokestop samt en annan som bör kläckas under nästa promenad.

Skrivet av Lasergurka:

Jo, jag är lvl 15, och stötte idag på några på cp 50 som var röda, dvs väldigt svåra att fånga, helt omotiverat. När jag var level 7-8 och fångade min första cp 270 gick det på ett kast, nu är det redan många pokemons som kräver omotiverat mycket jidder för att fånga, ibland verkar det som ett krav att få minst ett "Great!' Throw, med great balls och Razz berry för att ha en chans att fånga.

Igår var det en bulbasaur som tog 19 bollar att fånga, 3 great throws, 5 nice throws, och 9 razz berrys...den var cp 200...

Har även hört att xp-kurvan över lvl 20 ökar drastiskt, och snabbt hamnar på 500k xp för en level, vilket verkligen gör spelet till en grind, utan någon belöning för slitet. Misstänker att jag kommer sluta spela när jag närmar mig det, om de inte lägger till något gameplay som kan motivera istället.

Skickades från m.sweclockers.com

Oj, så svårt för en så låg. Jag har stött på liknande men inte rött utan orange. Men det är väl en tidsfråga förstås.

Känns lite orimligt och som du säger väldigt grindigt. Man blir ju nästan tvungen att betala för att kunna spela såvida man inte har massor av pokestops i närheten. Och även då tar det ju tid att grinda pokestops hehe. Samtidigt, det är ju en märkbar ökning av folk ute (även om det inte är så mycket på den lilla ort jag bor på) så att folk faktiskt kommer ut är ju ändå bra.

Hade spelet kunnat formas som en slags remake av ursprungliga Pokemon-spelen med strider och allt så hade det kunnat bli riktigt nice. Men som spelet är nu och speciellt hur svårighetsnivån/kostnadsnivån drar iväg rejält vid högre levels så känns det som att spelet kan ha en rätt begränsad livslängd. Spelet borde kunna klara sig bra som en social grej, umgås med vänner/familj eller vad det nu är och röra sig ute och få motion med trevligt sällskap typ.

De som har tid att spela är väl de under 20 typ. Samtidigt upplever iallafall jag det som att de som intresserat sig mest är de av oss som är 20-30 och både spelade spelet när den kom i slutet av 90-talet samt såg tvserien/animen som visades i samband med detta. Barn idag spelar väl ändå Angry Birds och annat mobilkrafs?

Skrivet av Ladytech:

Bah! Måste bara skriva av mig frustrationen! Vaknar tidigt, ut 04.00 och går runt i 2h. När jag kommer hem igen stöter jag på en Growlithe! Cp 300 nått
F**skapet vägrar fångas, mängder med bollar,bär och rymningar o så sticker den...!!!!! -€'€+#(#!=:*'-€#(#)\!*:*:#(#)-*;&?!😬

Edit 07:45 : Lvl 14 nu. Använde lyckoägget ihop med en massa insammlade caterpies, pidgeys o weedles att göra evolve på. Gick snabbt från lvl 11\12 till 14 😀 Nu har jag lite great balls med. Synd att jag inte hade dom när Growlithen dök upp..

Pokemons som flyr är rätt störande, hade en jag gärna ville fånga med men som flydde efter att jag kastat 10-20 bollar. Något störande. :/

Permalänk
Medlem

Hur samlar ni på er alla pokeballs? Själv förlorar jag mer än ökar då alla pokemons oavsett CP börjar bli svåra att fånga!

Visa signatur

Back from the shadows pray for survival...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av volfi2:

Hur samlar ni på er alla pokeballs? Själv förlorar jag mer än ökar då alla pokemons oavsett CP börjar bli svåra att fånga!

Billigaste sättet (i pengar) är att gå till pokestops (de där blåa kuberna som finns på kartan), gå tillräckligt nära så att ikonen förändras, klicka på denna. Då får man upp en bild på vad det nu är, som man lägger fingret på och swipear åt sidan så den roterar och fort klickar på allt som kommer fram. Pokeballs förekommer ofta. Enligt andra här så ska det gå att använda en pokestop var 3-5 minut så har man tid och ork kan man stå kvar eller gå runt till dessa och samla på sig pokeballs och vad mer man nu får tag i.

Det förklarades inte så bra i spelet hur dessa användes i mitt tycke, eller så klickade jag förbi förklaringen på något vis.

Permalänk
Skrivet av volfi2:

Hur samlar ni på er alla pokeballs? Själv förlorar jag mer än ökar då alla pokemons oavsett CP börjar bli svåra att fånga!

Ett sätt att samla på fler bollar är att leta efter en plats med flera Pokéstops och bara sitta där ett tag. Det tar bara runt fem minuter för dem att bli aktiva igen och då hinner man samla på sig en del. Sen kan man använda Razz Berries för att göra det lite enklare att fånga dem. Att träffa dem med en spinnande boll hjälper också.

Permalänk
Medlem

Har legat stabilt på 100-150+ bollar, och cirka 30-40 Great ball's fram till jag blev level 15, tyckte det blev ruggigt mycket svårare att fånga då, även pokemons med lägre CP (10-100) började rymma och det gick säkert 5-15 bollar per pidgey vilket känns sådär, nu sitter jag plötsligt med 25 bollar totalt... tur man har pokestop precis bredvid jobb så man kan farma den under dagen!

Permalänk
Skrivet av Wifi:

Great och nice throws betyder väl dock inte så mycket för att fånga pokémon? Har inte det bara med hur snyggt ens kast var? För störst chans att fånga dem bör cirkeln vara så liten som möjligt. Det är åtminstone vad jag läst!

Great och nice throws handlar om hur bra man träffar, eller snarare, hur nära mitten man träffar, och också hur liten cirkeln är när man träffar där. Är inte helt konsekvent, men cirkelns storlek och att få en träff mitt i den verkar helt klart vara direkt relaterat till vilken typ av throw de blir.

Kort sagt, ja, cirkeln bör vara så liten som möjligt, och är den det, och man träffar i den, då får man också en throwing bonus i form av nice, great eller excellent throw, som ökar chanserna för att fånga.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad (§1.6/meningslösa inlägg)*
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

Hur mår servrarna i dag boys and Girls?

Visa signatur

P190 * Gigabyte X58-UD5 * i7 920 * Corsair 6Gb 1333Mhz CL-9 * GTX 560 Ti SLI * Velociraptor 150GB * Seagate 500GB 7200.11 * Plextor PX-810SA * Vista 64 * T220 *

Permalänk
Medlem

@Meller127: Inga problem alls för mig här nere i Fjollträsk!

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Lite trevlig info om trading o PokéStops som Nintendo tänker införa senare verkar det som: http://n4bb.com/pokemon-go-update-trading-interactive-gyms-po...

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Great och nice throws handlar om hur bra man träffar, eller snarare, hur nära mitten man träffar, och också hur liten cirkeln är när man träffar där. Är inte helt konsekvent, men cirkelns storlek och att få en träff mitt i den verkar helt klart vara direkt relaterat till vilken typ av throw de blir.

Kort sagt, ja, cirkeln bör vara så liten som möjligt, och är den det, och man träffar i den, då får man också en throwing bonus i form av nice, great eller excellent throw, som ökar chanserna för att fånga.

Aha! Då förstår jag. Tack för upplysningen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem

Nästan så att jag vill avinstallera spelet så jäkla jobbigt det är... är man ute en dag och fångar kanske 120 pokemon (90% dubletter) så är det så himla drygt att sitta och scrolla och transfera en och en manuellt och 50% av gångerna buggar det. Att dem inte har ett alternativ man kan få välja alla pokemon man vill sen trycka transfer och få sina candies...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bladebitch:

Ett sätt att samla på fler bollar är att leta efter en plats med flera Pokéstops och bara sitta där ett tag. Det tar bara runt fem minuter för dem att bli aktiva igen och då hinner man samla på sig en del. Sen kan man använda Razz Berries för att göra det lite enklare att fånga dem. Att träffa dem med en spinnande boll hjälper också.

Absolut Men blir att man alltid stannar och plockar upp alla små pokemons för att evolva dessa.. Hade runt 250+ men efter jag gått över lvl 12 så är det allt svårare att fånga vanliga pokemons tycker jag iallafall. Har just nu runt 30st

Visa signatur

Back from the shadows pray for survival...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trendy:

Nästan så att jag vill avinstallera spelet så jäkla jobbigt det är... är man ute en dag och fångar kanske 120 pokemon (90% dubletter) så är det så himla drygt att sitta och scrolla och transfera en och en manuellt och 50% av gångerna buggar det. Att dem inte har ett alternativ man kan få välja alla pokemon man vill sen trycka transfer och få sina candies...

ja tyvärr är det ett jäkla bök med detta skulle också vilja se nåt sätt man kan göra detta som inte tar så mycket tid.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av HazZarD:

ja tyvärr är det ett jäkla bök med detta skulle också vilja se nåt sätt man kan göra detta som inte tar så mycket tid.

Numera hoppar inte kartan så hemskt i alla fall. Och de har ju förenklat liknande saker i ingress förr...

Permalänk
Medlem

Här är en fråga, då jag tänkte hoppa på de här Hype tåget o kolla vad spelet går ut på..
Gyms kan man bara spela på när man står i närheten av dem.. vilket gör spelet lite tråkig ifall man vill slappa i balkongen eller något o spela Jag vet att det heter GO och tanken är att gå medans man spelar, men att stå vid ett ställe för att slåss är inte en större skillnad..

Frågan är,

Ifall man använder "Fake" gps, alltså lurar telefonen att man är vid ett speciellt ställe, utan att vara där. Är det emot deras regler? Något dem sagt om just detta?

EDIT; Någon som testat?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

Här är en fråga, då jag tänkte hoppa på de här Hype tåget o kolla vad spelet går ut på..
Gyms kan man bara spela på när man står i närheten av dem.. vilket gör spelet lite tråkig ifall man vill slappa i balkongen eller något o spela Jag vet att det heter GO och tanken är att gå medans man spelar, men att stå vid ett ställe för att slåss är inte en större skillnad..

Frågan är,

Ifall man använder "Fake" gps, alltså lurar telefonen att man är vid ett speciellt ställe, utan att vara där. Är det emot deras regler? Något dem sagt om just detta?

EDIT; Någon som testat?

Det går att lura spelet. Men

"Pokémon Go’s terms of use warn players not to use “any unauthorized third-party software (e.g. bots, mods, hacks, and scripts) to modify or automate operation,” or “attempt to circumvent any restriction in any Service,” including restrictions on geography. If you do, Niantic has the power to “suspend or terminate your access to some or all” of the game."

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Hagge:

Här är en fråga, då jag tänkte hoppa på de här Hype tåget o kolla vad spelet går ut på..
Gyms kan man bara spela på när man står i närheten av dem.. vilket gör spelet lite tråkig ifall man vill slappa i balkongen eller något o spela Jag vet att det heter GO och tanken är att gå medans man spelar, men att stå vid ett ställe för att slåss är inte en större skillnad..

Frågan är,

Ifall man använder "Fake" gps, alltså lurar telefonen att man är vid ett speciellt ställe, utan att vara där. Är det emot deras regler? Något dem sagt om just detta?

EDIT; Någon som testat?

Jag vet inte om du försöker trolla, men ja, det är mot reglerna och du blir förmodligen avstängd om det upptäcks. Tanken är att man skall röra sig; gör det. I ingress finns misstankar om att folk har blivit avstängda enbart på grund av naturlig gps-glidning.
https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us/articles/2...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chibariku:

Det går att lura spelet. Men

"Pokémon Go’s terms of use warn players not to use “any unauthorized third-party software (e.g. bots, mods, hacks, and scripts) to modify or automate operation,” or “attempt to circumvent any restriction in any Service,” including restrictions on geography. If you do, Niantic has the power to “suspend or terminate your access to some or all” of the game."

Skrivet av Elgot:

Jag vet inte om du försöker trolla, men ja, det är mot reglerna och du blir förmodligen avstängd om det upptäcks. Tanken är att man skall röra sig; gör det. I ingress finns misstankar om att folk har blivit avstängda enbart på grund av naturlig gps-glidning.
https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us/articles/2...

Jo, läste det men hur noga är dem, var väl frågan jag borde ställa... Jag har aldrig någonsin fuskat i ett spel, men när pokemons börjar spawna på motorvägen, vid broar, så tänker man fan, om man inte ska skaffa en sån gps grej.. Deras sätt o spawna pokemons är ju ett skämt.

Och gps glidning? Vafan är det? Min har ju glidit ibland, när jag springer eller något. Inte mitt fel att deras servers inte hinner med -.-

Enligt mig är detta nog det dummaste man kunnat komma på.. Haft personer som kommit in i butiken jag jobbar på och springer runt där med telefoner.. Samt haft personer som t.o.m. försökt ta sig in i lagret.. Bara för pokemons..

Permalänk

Jag köpte mig nyligen en Samsung Galaxy S7 Edge, mestadels för att jag behövde uppgradera min telefon men också pga nya appar så som Pokemon Go.

Min gps var verkligen ingen höjdare när jag var ute och gick den kunde springa över sjöar, dammar , skogar you name it. Jag fixade hem en app som heter GPS Status & Toolbox och jag har den alltid igång. Nu har det fungerat helt felfritt och jag är level 21!

Om ni har några frågor så är det bara att fråga på.

Visa signatur

CPU : Intel Core i7 8700K | MOBO : MSI Z370-A PRO
GPU : Nvidia Geforce GTX 2060 6GB
RAM : Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 2600MHz
SSD : Samsung EVO 850 500GB SSD x2
https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers#/m...

Permalänk
Medlem

Vore trevligt om de kunde lägga ner lite mer energi åt oss ute på landsbygden istället för att bara satsa på städerna Finns inte ett enda Pokéstop/Gym inom en 3-mils radie här och det är ju knappast så att man vill ta bilen för att hämta lite Pokéstops.

Bor i södra Dalarna och vet inte ens om det finns något i den närmsta staden/samhället.

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem

@Pamudas: Gå runt och ta kort på intressanta punkter och skicka in till utvecklarna, sen med lite flyt så lägger de upp dessa som pokestop/gym när de väl har tid. Lär dock nog ta en tid innan de kan börja pilla med sådant. Ska själv försöka utöka här i kallhäll, lekplatser verkar vara populära spots.

Permalänk
Medlem
Skrivet av headphone.ninja:

@Pamudas: Gå runt och ta kort på intressanta punkter och skicka in till utvecklarna, sen med lite flyt så lägger de upp dessa som pokestop/gym när de väl har tid. Lär dock nog ta en tid innan de kan börja pilla med sådant. Ska själv försöka utöka här i kallhäll, lekplatser verkar vara populära spots.

Mjo har redan skickat in mitt bidrag för den lokala Kyrkan... inte fått något svar ännu dock, var 2-3dagar sedan jag skickade in det.

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB