Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Windows 7 drivrutiner på Windows 10

Hej,

Installerade nyss Windows 10 på en äldre laptop och tänkte installera drivrutiner på datorn så jag gick in på Asus hemsida. När jag skulle ladda ner drivrutinerna så upptäckte jag dessvärre att det endast finns drivrutiner för Windows 7. Frågan är då om jag kan använda de drivrutinerna och installera trots att jag har Windows 10 på datorn.

Tack på förhand

Permalänk
Medlem
Skrivet av östman:

Hej,

Installerade nyss Windows 10 på en äldre laptop och tänkte installera drivrutiner på datorn så jag gick in på Asus hemsida. När jag skulle ladda ner drivrutinerna så upptäckte jag dessvärre att det endast finns drivrutiner för Windows 7. Frågan är då om jag kan använda de drivrutinerna och installera trots att jag har Windows 10 på datorn.

Tack på förhand

Vilka drivrutiner saknas? Windows 10 lär ju ha mer drivrutiner på plats färdigt än Windows 7 hade.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Skrivet av evil penguin:

Vilka drivrutiner saknas? Windows 10 lär ju ha mer drivrutiner på plats färdigt än Windows 7 hade.

Yes, behövde inte installera några allt funkar som det ska hitills

Skickades från m.sweclockers.com