HP EliteBook 8570w, i7-3740QM, 8gb, 256 ssd, nvidia quadro k2000m

Permalänk
Medlem

HP EliteBook 8570w, i7-3740QM, 8gb, 256 ssd, nvidia quadro k2000m

Hej.

Säljer en laptop som tjänat som jobbdator. Den är 3 år gammal nu men i bra skick och funkar felfritt.

HP EliteBook 8570w:
http://www.hp.com/united-states/campaigns/workstations/images...

Bilder:
http://imgur.com/a/LAiFy

15.6"
i7-3740QM @ 2,7 GHz.
8GB DDR3 (2x4, 4 slots totalt så går att peta i mer)
256GB SSD
Nvidia Quadro K2000M 2GB

Medföljer lite småsliten väska. En dockningsstation samt två strömkabel (en lättare/svagare och en tyngre/kraftfullare).

Följer med Windows 8 PRO (HP installationsskiva) som man kan uppgradera till Windows 10 sen om man så vill.

Tänker mig 5000 krish eller lägg ett bud, har ni frågor äre bara skriva.

mvh Emil

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Vad är upplösningen på skärmen?

Permalänk
Medlem

Kan bara poängtera att det är mycket kraftfull arbetshäst. Den fullkomligen osar kvalitet.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av videopac:

Vad är upplösningen på skärmen?

1920x1080

Skrivet av Dreijer:

Kan bara poängtera att det är mycket kraftfull arbetshäst. Den fullkomligen osar kvalitet.

Ja den har varit imponerande bra. Byggkvalitén är otrolig. Långt över förväntan, väldigt robust.

Permalänk
Avstängd

Mmm, en fråga till. Hur är statusen på batteriet? Hur lång tid kan man köra vid "normalanvändning", inte spel eller något annat väldigt tungt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av videopac:

Mmm, en fråga till. Hur är statusen på batteriet? Hur lång tid kan man köra vid "normalanvändning", inte spel eller något annat väldigt tungt.

Är nog ingen jättekräm kvar i det. Men jag använder datorn till och från utan att koppla i sladden. Då brukar det gå 2 timmar eller något (lös uppskattning) innan jag får peta i kabeln. Utöver det har ju datorn alltid bott i dockningsstationen men jag vet inte hur sånna påverkar batterierna.

Det är inte så slut så att datorn inte funkar alls utan kabel iaf. Det går 2-3 timmar max på full laddning vid aktiv användning, men jag har inget minne av att batteritiden någonsin ska ha varit så mycket mer. Som någon tidigare nämnt så är det ett kraftpaket och verkligne ingen dator som fokuserar på lång batteritid.

Permalänk
Medlem

Vad kostar ett batteri dock? 300-400 kr? Skulle det vara helt slut så går det ordna med prisavdrag etc.

Permalänk
Medlem