Permalänk
Medlem

@DPG: Fint! Uppdatera gärna med hur du upplever den, är inne på en 40" från Swedx

Permalänk
Medlem
Skrivet av DPG:

Nu har jag beställt den i länken. Den har stöd för 4K@60Hz 4:4:4 på HDMI 1 & 2 och är 8-bit panel. Panelen kommer från CMO / Innolux. Jag undrar hur man bäst kalibrerar den för bästa bild för en som inte har kunskaperna och gratis?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3522427

grattis till köpet! Ska själv köpa en Swedx snart tänkte jag, samma fast 40 tum, berätta gärna vad du tyckte om den sen!

EDIT:

Skrivet av kavaj:

@DPG: Fint! Uppdatera gärna med hur du upplever den, är inne på en 40" från Swedx

då är vi två!

Visa signatur

Bärbar MacBook Pro 15" Mid '14 l
Mobil Iphone 8 l

Permalänk
Medlem
Skrivet av kavaj:

@DPG: Fint! Uppdatera gärna med hur du upplever den, är inne på en 40" från Swedx

OK kul Absolut! Kommer uppdatera så fort jag fått hem den nu i veckan och testat lite.

Skrivet av Ludzee:

grattis till köpet! Ska själv köpa en Swedx snart tänkte jag, samma fast 40 tum, berätta gärna vad du tyckte om den sen!

EDIT: då är vi två!

Tack Absolut! Kommer uppdatera så fort jag fått hem den nu i veckan och testat lite.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kavaj:

@DPG: Fint! Uppdatera gärna med hur du upplever den, är inne på en 40" från Swedx

Tänkte bara säga att jag kontaktade SWEDX igår och fick reda på att 40" modellen, den för typ 3,500, inte har 4:4:4 Subsampling, ifall du nu inte redan visste det

Visa signatur

Bärbar MacBook Pro 15" Mid '14 l
Mobil Iphone 8 l

Permalänk
Medlem

@Ludzee: Jaha, ne visste inte det så tack för att du delar med dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av kavaj:

@Ludzee: Jaha, ne visste inte det så tack för att du delar med dig

inga problem, blev också lite förvånad eftersom TS sa att 50 tum modellen hade de och de verkar vara ganska identiska på allt annat

Visa signatur

Bärbar MacBook Pro 15" Mid '14 l
Mobil Iphone 8 l

Permalänk
Medlem
Skrivet av kavaj:

@DPG: Fint! Uppdatera gärna med hur du upplever den, är inne på en 40" från Swedx

Sorry för sen uppdatering. Har ingen möjlighet att testa TVn förrän tidigast på måndag.

Skrivet av Ludzee:

grattis till köpet! Ska själv köpa en Swedx snart tänkte jag, samma fast 40 tum, berätta gärna vad du tyckte om den sen!

EDIT: då är vi två!

Sorry för sen uppdatering. Har ingen möjlighet att testa TVn förrän tidigast på måndag.

Permalänk
Medlem

@kavaj @ludzee

Nu har jag testat TVn lite och är faktiskt jätte nöjd med bildkvaliten. TVn är ganska slim och även lite bezels. Har testat lite 4K på youtube och är jätte nöjd. Är ingen bildexpert så har inte tweakat bilden men jag är jätte nöjd som den är nu

Permalänk
Medlem

@DPG: Priset verkar ha stigit till 13750kr nu...

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av xpanterx:

@DPG: Priset verkar ha stigit till 13750kr nu...

Jag vet. Blev en bra deal för mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av DPG:

@kavaj @ludzee

Nu har jag testat TVn lite och är faktiskt jätte nöjd med bildkvaliten. TVn är ganska slim och även lite bezels. Har testat lite 4K på youtube och är jätte nöjd. Är ingen bildexpert så har inte tweakat bilden men jag är jätte nöjd som den är nu

Kul att höra! Jag ska fundera på att slå till efter semestern EDIT: Såg nu att de tagit bort rean på de bästa modellerna, så slår till ifall de sänker igen tror jag

Visa signatur

Bärbar MacBook Pro 15" Mid '14 l
Mobil Iphone 8 l