Permalänk

MYBEAT, bra abb?

Någon som har MyBeat som det är reklam för här ibland? Verkar vara ok priser och Telenor (som dom använder) har bättre täckning än det jag har nu i det områden jag rör mig. Support mm, hur är det?

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | FD North XL | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem

Priserna verkar onekligen bra, undrar också om någon här kör dem och kan komma med lite kritik?

Permalänk
Medlem

Verkar ha haft en del konstiga regler tidigare om att de automatiskt fyller på din surf...

http://www.swedroid.se/forum/threads/my-beat-ny-mobiloperatoe...

Permalänk
Medlem
Skrivet av pekkasteele:

Någon som har MyBeat som det är reklam för här ibland? Verkar vara ok priser och Telenor (som dom använder) har bättre täckning än det jag har nu i det områden jag rör mig. Support mm, hur är det?

Vimla finns också, tycker det är något bättre abb (beror också på hur mycket du tänkt surfa VS ringa/SMSa).

För att ringa med deras abb är inte så billigt, är mer surf abb dessa siktar på.

Skrivet av DozeN:

Priserna verkar onekligen bra, undrar också om någon här kör dem och kan komma med lite kritik?

Nja, mot vimla ser priserna inte bättre ut än tidigare telenor abb jag hade. hade ett där jag fick betala 100kr och sen räknades samtal utöver summan (som deras 59kr abb). deras dyrare 119kr så får man 100 minuter samtal och 4Gb surf (ringer själv lätt över 100 minuter).

Så det beror på vad man använder mobilen till. Sett till surfmängd är ju my beat bra abb, men då ska man ju inte göra mycket annat med mobilen heller.

Skrivet av Naki:

Verkar ha haft en del konstiga regler tidigare om att de automatiskt fyller på din surf...

http://www.swedroid.se/forum/threads/my-beat-ny-mobiloperatoe...

Ska vara åtgärdat i alla fall, men fult att göra på det viset. Jag använder väl min mobil annorlunda än majoriteten kanske, ibland är det enklare att ringa än att sms:a till folk (även om jag föredrar SMS).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar