Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Minecraft Hermit Mod Sauce 2 Server

Ny server Modsauce 2 Minecraft

Hej!

Har precis startat om min Hermit Modsauce 2 server som behöver lite sköna spelare Minecraftverision 1.7.10 (uppdateras eftersom)

Modsauce för er som inte vet är ett ihopplock av moddar till minecraft och du kan bygga exempelvis kärnkraftverk och jetpacks, åka till andra planeter och göra miljoner andra saker.
Ni laddar enklast hem detta via ett program som heter ATLauncher.

Servern är en rackserver modell HP Proliant 360 G5 med 32Gb Ram så den klarar rejäla byggen utan att det laggar. Denna server kommer vara igång 24/7

IP : hermitmodsauce2.serveminecraft.net

Det finns gott om plats för spelare men jag letar först och främst efter folk som har erfarenhet

Siktar på långbyggen och stora projekt

Whitelist är av för tillfället men skriv gärna era nick i tråden så kan jag lägga till dom ifall whitelist kommer bli aktuellt.

Jag jobbar kväll så är mest aktiv på morgonen/natten

Är relativt ny på att ha en minecraftserver på denna nivå så ifall det finns någon som även vill hjälpa till med administration och komma med tips osv är det mycket välkommet.

MVH

Keep0nRockin

Permalänk
Medlem

@Keep0nRockin: Fan vad gött, joinar direkt

Permalänk

Ny OMSTART!

För er som är sugna att börja bygga på en fresh server har jag gjort en clean start från början. Använd Rekommenderad Installation när ni installerar Hermit Modsauce 2!

Permalänk
Medlem

Nickname: sm4rwi_2

Jag har laddat ner launcher, när jag öppnar själva launcher säger den "Det går inte att hitta sökvägen"

Permalänk
Medlem

Låter intresant å testa iaf. länge sedan jag körde aktivt nu men har många tusen timmar i modad minecraft redan

MrMyxo även i mincraft

Visa signatur

Antec P180 | i5 3570K | Corsair 16GB @ 1600 | Asus P8Z77-V | Sparkle GeForce GTX580 GURU 1536MB | Corsair TX 750W V2 80+ Bronze | Cooler Master Hyper 212 EVO | Intel SSD 520 Series 120GB
Är dyslektiker och hoppas med översenede pga detta

Permalänk
Medlem

jag tar och hoppar in ikväll tror jag. nick Shady39