Battlefield 1, kliar i högerfingret!

Permalänk
Medlem

Battlefield 1, kliar i högerfingret!

Såklart man sitter och är sugen nu i höstmörket på detta och hittade spelet billigare på en alternativ sida där de står att dem skickar koden via hotmail?
Alltså skickar dem en orgin kod eller är de bullshit? Sidan är spelbutiken.se så de känns legit.
Nån som hållt på o köpt på andra ställen som vet?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Det är legit, handlat hos spelbutiken flera gånger. Kolla recensioner på Prisjakt och sök runt här om du vill veta mer om dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HandSolo:

Såklart man sitter och är sugen nu i höstmörket på detta och hittade spelet billigare på en alternativ sida där de står att dem skickar koden via hotmail?
Alltså skickar dem en orgin kod eller är de bullshit? Sidan är spelbutiken.se så de känns legit.
Nån som hållt på o köpt på andra ställen som vet?

Tack på förhand!

De är legit. Köpt där ett flertal gånger.

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PG279Q | 6XX | X-Fi Titanium HD | RTX 2080 | 5800X3D
G.Skill 3200 CL14 | B450-F | 970 EVO | Seasonic 750W | Fractal R5

Permalänk
Medlem

Aoo förstod nästan de Men funkar koden i orgin så jag kan lira därigenom?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HandSolo:

Aoo förstod nästan de Men funkar koden i orgin så jag kan lira därigenom?

Självklart eftersom att det laddas ner och spelas via origin! Något annat alternativ finns inte

Visa signatur

MB Z68 AsRock Extreme Gen3 CPU-Intel i5 2500K ala 4,5ghz. GPU-XFX Radeon-7970 CF. RAM-Corsair 12GB . PSU Corsair TX850

Permalänk
Medlem

@pysen92: låter logiskt ju Konstigt enligt mig att man kan betala mindre nån annanstans och sen använda samma "launcher" där de kostar betydligt mer

Permalänk
Medlem
Skrivet av HandSolo:

@pysen92: använda samma "launcher" där de kostar betydligt mer

Man köper ju spelet, sen hur spelet hanteras är ju irrelevant. Köper du tex asassins creed på skiva i butik, finns det alltid nån som är billigast men vart du än köpet spelet måste det spelas via ubisoft game launcher:-) så jämförelsevis inget konstigt alls:-)

Visa signatur

MB Z68 AsRock Extreme Gen3 CPU-Intel i5 2500K ala 4,5ghz. GPU-XFX Radeon-7970 CF. RAM-Corsair 12GB . PSU Corsair TX850