Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Problem att hitta Intel m.2 600p 512

Permalänk
Medlem

Problem att hitta Intel m.2 600p 512

Hej!

Med risk att bli tjatig skriver jag eftersom jag inte lyckats hitta något bra svar i forumet. Möjligtvis kass på att leta men hur som...

Jag köpte en m.2 600p på black friday (misstag då det verkar som samsungs är bättre men gjort är gjort).

Fick den idag och satte in den...
PROBLEMET: hittar den inte i "den här datorn" eller "utforskaren" men hittar den i bios och i systemverktyg... någon som kan förklara eller hänvisa mig till en lösning?

Kör på asus z170 pro gaming och windows 10 64 bit som nu ligger på en äldre 120 gig SSD

Tack på förhand

Permalänk
Medlem
Visa signatur

• be quiet! 500DX • Strix 850W Gold • 3080 Strix OC • Z490-F Strix • 10700K • be quiet! Dark Rock Pro 4 • G.Skill 3200MHz CL14 2x16GB • 970 EVO plus 1TB • 860 EVO 1TB • Sound blaster AE-5 • MDR-XB950N1 ModMic V4 • Logitech G Pro • Apex M750 TKL PUBG edition • Secretlab TITAN SoftWeave stol • Acer Predator XB273UGX@270hz • Win 11 pro •

Permalänk
Medlem

@D-ryd: Ja såklart alltså sweclockers medlemmar kan man lita på. Tack så mycket nu var det klart... skäms lite redan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Annedall:

@D-ryd: Ja såklart alltså sweclockers medlemmar kan man lita på. Tack så mycket nu var det klart... skäms lite redan

Inget att skämmas för