Vinnare Sweclockers julaftonstävlingar

Permalänk
Medlem

Vinnare Sweclockers julaftonstävlingar

Hej Sweclockers!

Två år i rad nu har jag deltagit i julaftonsluckan i Sweclockers julkalender. Har suttit länge och filat på mina rim, och efter att jag skickat in dem otåligt kollat min mail samt gått in regelbundet i luckan för att läsa vinnarrimmet.

Som ni kanske märkt är julkalendern nedtagen nu, men ingen vinnare hann publiceras innan den försvann. Det var likadant förra året, "Vinnare publiceras inom kort" var skrivet men innan någon utsetts togs sidan bort. Jag tycker att det skulle vara bra att få veta vem som vunnit, och även att få läsa några av de bästa rimmen då de är julens höjdpunkt för min del.

Nu kanske jag bara har missat var vinnarna publiceras, i så fall skulle jag uppskatta länk till förra årets vinnande rim!

Permalänk

Kan bara hålla med.

Visa signatur

BeQuiet Dark Base 700 White Ltd Edition ll Intel i9-9900K ll Asus Prime z390-a ll 32GB Corsair Vengeance RGB Pro White DDR4 3200Mhz ll Asus RTX 4070Ti Strix OC ll Corsair RM850x white PSU ll Corsair H100i RGB Platinum ll Samsung 850 EVO 500GB SSD ll Samsung 860 EVO 2TB SSD ll Acer X34 Predator ll Win10 Pro ll Razer Black Widow ll Logitech G305 II Thrustmaster Hotas Warthog ll RX-Viper pedals ll Beyerdynamic MMX300 ll Track-IR ll Oculus Quest

Permalänk

Allvar? Fick man inte se vinnande bidraget förra året? Jag har också lagt ner massa energi i detta och går på tår och väntar (drömmare som man är). Hoppas verkligen vi slipper gå undrandes om detta...

Permalänk
Medlem

Håller absolut med om att det skulle vara roligt att få se vinnarbidragen eventuellt "honorable mentions" då folk har en tendens att vara riktigt påhittiga.

Man kan säkert också kan hitta ett par härliga rim man låna när man själv ger bort något.

Visa signatur

Ryzen3600 - Strix b450-E - Vega 56 - 32GB@3200MHz -
Acer 27" Predator XG270HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bananus:

Håller absolut med om att det skulle vara roligt att få se vinnarbidragen eventuellt "honorable mentions" då folk har en tendens att vara riktigt påhittiga.

Det skulle vara roligt ja! Jobbigt dock att veta att man bara nästan vann den monsterdatorn, om ens rim hamnade på den listan...

Permalänk
Inaktiv

Säkert någon fejk tävling?

Permalänk
Söder om söder-hipster

Hejsan!
Beklagar att det dröjer med att publicera vinnarna från årets tävling! Nästan alla segrarna är meddelade nu, men vi måste invänta svar från dem också innan vi publicerar (svarar de inte går ju priset till slut till någon annan).

Vi kommer lägga ut segrarna så fort som möjligt! Och julkalendern ligger kvar, även om fliken på framsidan är bortplockad. Ni hittar den på http://www.sweclockers.com/julkalender2016

Gott nytt!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

– Med rymden i blodet.

Permalänk
Medlem

Är det någon som fått reda på om dom vunnit?

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paradis-Jakob:

Hejsan!
Beklagar att det dröjer med att publicera vinnarna från årets tävling! Nästan alla segrarna är meddelade nu, men vi måste invänta svar från dem också innan vi publicerar (svarar de inte går ju priset till slut till någon annan).

Vi kommer lägga ut segrarna så fort som möjligt! Och julkalendern ligger kvar, även om fliken på framsidan är bortplockad. Ni hittar den på http://www.sweclockers.com/julkalender2016

Gott nytt!

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för svar! Försökte surfa in på den länken när jag såg att fliken var borta och fick 404, därför jag skapade tråden. Men nu verkar den ju vara uppe igen, så kan fortsätta att refresha kompulsivt.

Angående förra årets tävling, kan man se vinnare/rim någonstans? Fick 404 när jag försökte kolla i efterhand förra året också.

Permalänk
Söder om söder-hipster
Skrivet av Hazelberg:

Tack för svar! Försökte surfa in på den länken när jag såg att fliken var borta och fick 404, därför jag skapade tråden. Men nu verkar den ju vara uppe igen, så kan fortsätta att refresha kompulsivt.

Angående förra årets tävling, kan man se vinnare/rim någonstans? Fick 404 när jag försökte kolla i efterhand förra året också.

Ja, tydligen råkade själva länken kortvarigt försvinna pga ett tekniskt missöde. Men länken är tillbaka nu, och därtill har vinnarna för respektive lucka börjat publiceras. Kolla bara på själva luckan, så står vinnaren och ev rim/motivering där.

Det är fortfarande några senare luckor där vi inväntar vinnare, men de kommer!

Visa signatur

– Med rymden i blodet.

Permalänk
Medlem

@Hazelberg: Här är Länken om du inte redan hittat den http://www.sweclockers.com/julkalender2016

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Skrivet av Paradis-Jakob:

Hejsan!
Beklagar att det dröjer med att publicera vinnarna från årets tävling! Nästan alla segrarna är meddelade nu, men vi måste invänta svar från dem också innan vi publicerar (svarar de inte går ju priset till slut till någon annan).

Vi kommer lägga ut segrarna så fort som möjligt! Och julkalendern ligger kvar, även om fliken på framsidan är bortplockad. Ni hittar den på http://www.sweclockers.com/julkalender2016

Gott nytt!

Skickades från m.sweclockers.com

Attans då!
Inte fått något mail eller så och jag som nästan var nöjd med en formulering ..,😀

Permalänk
Medlem

uppdatering tack

Visa signatur

27" 3,06 c2d imac

Permalänk
Medlem
Skrivet av GiD:

uppdatering tack

http://www.sweclockers.com/julkalender2016

Fortfarande ingen utsedd för julaftonstävlingen, förmodligen har den lyckliga vinnaren inte sett att den vunnit...

Har för mig att det var 12 dagars tid man hade på sig att svara, och det har snart gått. Så en ny vinnare kommer säkerligen att dras snart. Hoppas att det blir en av oss här!

Permalänk

Fortfarande inget resultat i tävlingarna. Skrev själv ett rim gällande lucka 15, men det finns ju inget som visar på vem som vunnit. Lite märklig tävling där man undrar lite över sanningshalten.

Visa signatur

BeQuiet Dark Base 700 White Ltd Edition ll Intel i9-9900K ll Asus Prime z390-a ll 32GB Corsair Vengeance RGB Pro White DDR4 3200Mhz ll Asus RTX 4070Ti Strix OC ll Corsair RM850x white PSU ll Corsair H100i RGB Platinum ll Samsung 850 EVO 500GB SSD ll Samsung 860 EVO 2TB SSD ll Acer X34 Predator ll Win10 Pro ll Razer Black Widow ll Logitech G305 II Thrustmaster Hotas Warthog ll RX-Viper pedals ll Beyerdynamic MMX300 ll Track-IR ll Oculus Quest

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aqua_HeaD:

Fortfarande inget resultat i tävlingarna. Skrev själv ett rim gällande lucka 15, men det finns ju inget som visar på vem som vunnit. Lite märklig tävling där man undrar lite över sanningshalten.

Kan hålla med om att det är lite långt draget nu men samtidigt så är väl hela redaktionen i Las Vegas nu? Men å andra sidan om man sätter upp en sån här tävling borde man se till att ha det avklarat innan man åker i väg på äventyr för deltagarnas skull.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Älskar paranoian!
Känns rimligt att en av Sveriges större sajter skulle sätta ihop en avancerad blufftävling med 24 deltävlingar och sen inte utse några vinnare.

Permalänk
Medlem

Vinsten från lucka åtta ligger ute på marknaden i alla fall så det finns uppenbarligen folk som både fått reda på att de vunnit och dessutom fått hem sina priser.

http://www.sweclockers.com/marknad/135949-ny-ooppnad-be-quiet...

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem

Hur går det egentligen?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Marmut:

Hur går det egentligen?

Vet ej, jag väntar ochså

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marmut:

Hur går det egentligen?

Vintern är ju inte över, snöar i halva sverige. Så vänta på att vintern försvinner så får vi veta
/s

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!