EVGA 980 Ti SC+ 6GB med EK vattenblock + backplate

Permalänk
Medlem

EVGA 980 Ti SC+ 6GB med EK vattenblock + backplate

Hej,

Har bestämt mig för att sälja mitt EVGA 980 Ti SC+ 6GB med EK vattenblock + backplate.

Har tänkt mig 3500:- för kortet inkl vattenkylningen. Om någon behöver vänta in sin januarilön är det helt okej, mot en liten handpenning

Jag kan skicka mot fraktkostnad och förskottsbetalning, men jag föredrar hämtning.

Referenser på mig finns i marknadsreferenstråden här.

Kortet är i toppskick och komplett med kartong, kvitto. Orginalkylare inkl alla skruvar finns kvar.Länk

Följande vattenkylning är monterad på kortet:
EK-FC Titan X - Acetal+Nickel Länk
EK-FC Titan X Backplate - Black Länk

Kortet sitter i min dator just nu, och kommer vid affär ta någon/några dagar för mig att få iväg

Läs hela annonsen här

Permalänk

@morper: Hade varit intresserad av vattenblocket. Vill baea kolla referens sidan funkar inte på min mobil. Värt att kolla upp för din del?

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lankfisher:

@morper: Hade varit intresserad av vattenblocket. Vill baea kolla referens sidan funkar inte på min mobil. Värt att kolla upp för din del?

Märkligt! Fungerar fint för mig. EK's produktid är EAN: 3831109830567

Permalänk
Avstängd

:-

Visa signatur

i5 2500k ° Be-Quiet Pure Rock ° Asus Sabertooth P67 ° Kingston 120gb SSD ° 2+4tb SG+WD 7200/5400rpm ° Phanteks P400S ° Corsair HX750 ° Corsair Vengeance 4x4GB 1600Mhz ° EVGA GeForce GTX 1070 FTW Gaming ° Philips 32" LED 323E7QDAB/00

Permalänk
Medlem
Skrivet av havregryn:

Intresserad av kortet utan vattenkylningen till! Köper det gärna för 3500:-. Tänkte dock höra om det går att du monterar originalkylningen? Är inte ett dugg duktig på sådant, men förstår om det blir extra krångel.

Okej, det kan jag göra, inga problem

Permalänk

3700 + frakt

Permalänk
Avstängd

Jag tar tillbaka mitt bud.

Visa signatur

i5 2500k ° Be-Quiet Pure Rock ° Asus Sabertooth P67 ° Kingston 120gb SSD ° 2+4tb SG+WD 7200/5400rpm ° Phanteks P400S ° Corsair HX750 ° Corsair Vengeance 4x4GB 1600Mhz ° EVGA GeForce GTX 1070 FTW Gaming ° Philips 32" LED 323E7QDAB/00