Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Avstängd

For Honor

Hallå.

Jag måste skapa en tråd dedikerad för For Honor, trots ljumma recensioner så måste jag säga att det här är det roligaste jag haft i ett spel på länge, vilket spel dom har lyckats göra, trots Peer to Peer matchmaking, cash shop och något få spellägen så försvinner all kritik man kan ha när en match väl är igång.

Jävligt hög learning curve, jag tror det tog 3 dagars relativt hardcore spelande på samma gubbe innan man ens var halv bra på han.

Som någon som gjorde en recension på spelet sa : "The more i play For Honor, The more i want to play For Honor" och det summerar min känsla för spelet helt och hållet.

Permalänk

@Dredd
Köpte en kod häromdan här på marknaden av en medlem, och jag måste erkänna att det är riktigt riktigt kul, även om det är ganska klurigt att bemästra, och jag får stryk av alla fingersnabba nioåringar.

men jag diggar det och skall in o spela lite till nu (är på min tredje dag nu) och jag spelar nog inte mer än ett par timmar åt gången, så jag blir nog bra om 6 månader...

enda negativa är att antingen är det många spelare eller har de dåliga servers, för det står "high activity" hela tiden varje gång, och det kan lång tid att logga in ,,, ibland har jag fått försöka flera ggr innan jag kommit in.
eller så gör jag något fel.

EDIT:
Svårigheterna att logga in Har något med NAT att göra då den lyser RÖTT i mitt spel, skall läsa vidare o se om jag kan lösa det.

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem

NAT lyser grönt för mej å ja komma la in 1-2gånger av 10 försök :/ Joelgbg85 på uplay btw

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Jag testade, gillade inte. Fin grafik när man maxar och det flyter på fint. Antagligen skulle jag gilla det bättre om jag verkligen "satsade" på det och jag tror er att det blir riktigt kul efter ett par 10-tals timmars nötande, tyvärr har jag inte tålamod för det.

OW/BF4/BF1 räcker för tillfället, med OW som primary game!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro