Permalänk
Medlem

switch

hej vet ej om jag har kommit rätt men provar

det är så att jag har Framtidens bredband och Comhem som allt kommer från fiber 100/100

vill ha min egna router Asus RT-AC88U då sa dom att jag behöver en switch från mediaomvandlaren på vägen
någon som vet något om detta ?
för tv nätverkskablarna ska in där för 2 st tv alls 2 kablar

för från mediaboxen så har jag en kabel till min RT-AC88U för internet funkar bra

sen i port 2 på mediaboxen ska det gå en kabel till switchen så frågan är vad ska jag köpa så tv funkar utan störningar med bild och ljud.

vill inte ha comhems egna router eftersom jag har min egna som har allt inställt sen innan och mer översikt på sakerna här hemma

Permalänk
Avstängd
Skrivet av swag:

hej vet ej om jag har kommit rätt men provar

det är så att jag har Framtidens bredband och Comhem som allt kommer från fiber 100/100

vill ha min egna router Asus RT-AC88U då sa dom att jag behöver en switch från mediaomvandlaren på vägen
någon som vet något om detta ?
för tv nätverkskablarna ska in där för 2 st tv alls 2 kablar

för från mediaboxen så har jag en kabel till min RT-AC88U för internet funkar bra

sen i port 2 på mediaboxen ska det gå en kabel till switchen så frågan är vad ska jag köpa så tv funkar utan störningar med bild och ljud.

vill inte ha comhems egna router eftersom jag har min egna som har allt inställt sen innan och mer översikt på sakerna här hemma

Har du provat din egen router?

Det ända som jag kan tänka mig som kan vara problemet är nog IPTV tror jag ComHem menar.

Men du har väl en RJ45 kabel från fiberomvandlare som du kan sätta in i den egen router?

Tror du att du kan ta en bild på hur du har det nu?

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666