Säljes - Asus ROG G750JZ Laptop

Permalänk
Medlem

Säljes - Asus ROG G750JZ Laptop

Hejsan killar,

Känner att jag inte kan behålla bettan då jag helt enkelt inte använder den. Datorn har använts som prestanda arbetsstation när man är på flykt, men min nya sitaution så använder jag den aldrig.

Det är väldigt stark och duger fortfarande för att spela Star Citizen på Medium- High.
Köptes via Inet, men har INTE kvittot. Produkt sida; ASUS G750JZ - i7, 16GB, 256GB SSD, GTX880M, 17,3" FullHD

Du får:

  • Datorn (Duh)

  • Laddare

  • I orginal kartong

  • Win 10 Pro

Maskinen fungerar felfritt och skärmen har inga skador eller jobbiga pixelfel. Det kan eventuellt finnas lite slitage tecken på yttreramen.

Datorn är registrerad på mig i dagens läge men kommer ju föra över detta till den nya ägaren så klart

Datorn finns hos mig i Stockholm och kan tänka mig att möts upp på relativt valfria ställen inom stan.

Priset är exkl Frakt!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

4 000 + frakt

Köpte du den på.inet så brukar väl kvitto och annat sparas på personummer eller telefonnummer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tirerexx:

4 000 + frakt

Köpte du den på.inet så brukar väl kvitto och annat sparas på personummer eller telefonnummer?

Lite lågt, 4500+frakt?
Till vart?

Problemet var att den köptes via en Organisation (tillsammans med flera andra saker (2x 290 X2)) och detta var vi deras interna beställning, jag vet inte vem som köpet registrerades på och då Organisationen inte är aktiv längre så är det näst intill omöjligt att få fram.

Men om det är garanti så har du ju alltid garanti via Asus då jag reggade datorn väldigt snabbt efter att jag fick den.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Alle090:

Lite lågt, 4500+frakt?
Till vart?

Problemet var att den köptes via en Organisation (tillsammans med flera andra saker (2x 290 X2)) och detta var vi deras interna beställning, jag vet inte vem som köpet registrerades på och då Organisationen inte är aktiv längre så är det näst intill omöjligt att få fram.

Men om det är garanti så har du ju alltid garanti via Asus då jag reggade datorn väldigt snabbt efter att jag fick den.

Revisorn till "Organisationen" borde besitta detta pappersark..

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle090:

Lite lågt, 4500+frakt?
Till vart?

Problemet var att den köptes via en Organisation (tillsammans med flera andra saker (2x 290 X2)) och detta var vi deras interna beställning, jag vet inte vem som köpet registrerades på och då Organisationen inte är aktiv längre så är det näst intill omöjligt att få fram.

Men om det är garanti så har du ju alltid garanti via Asus då jag reggade datorn väldigt snabbt efter att jag fick den.

Håller mig till mitt maxbud. Då kvitto saknas samt frakt. Pm om du känner att priset är okej.

Permalänk
Medlem

4300:- + Upphämtning. (Skickat även som PM)

Permalänk
Medlem

Hejsan,

Datorn har nu fått sin nya ägare

Ska bara lista ut hur jag stänger annonsen.