Moto x style eller Moto g5

Permalänk

Moto x style eller Moto g5

Ska köpa ny telefon runt 2000;- funderar på moto x style nu när nougat kommer till den. Eller så funderar jag på den nya moto g5. Vad tycker ni?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rabalder22:

Ska köpa ny telefon runt 2000;- funderar på moto x style nu när nougat kommer till den. Eller så funderar jag på den nya moto g5. Vad tycker ni?

Tja! Kom du fram till något?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av oscarh93:

Tja! Kom du fram till något?

Skickades från m.sweclockers.com

Hej!
Blev så att jag valde Moto x style. Vet inte om det var rätt beslut men jag är i alla fall väldigt nöjd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rabalder22:

Hej!
Blev så att jag valde Moto x style. Vet inte om det var rätt beslut men jag är i alla fall väldigt nöjd.

Okej, va roligt att höra
Funderar själv på att köpa en nu när dom säljs för 1490kr, skulle du rekommendera den för set priset?

Permalänk
Skrivet av oscarh93:

Okej, va roligt att höra
Funderar själv på att köpa en nu när dom säljs för 1490kr, skulle du rekommendera den för set priset?

Absolut. Köp den. Jag betalade 2000;- för min

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av oscarh93:

Okej, va roligt att höra
Funderar själv på att köpa en nu när dom säljs för 1490kr, skulle du rekommendera den för set priset?

Jag vet inte riktigt var du hittar den för det priset, men kör på det. Min fru fick en sån och blev jättenöjd.

Visa signatur

Intel i7-7700K | Corsair H110 | 2x16Gb Corsair Vengeance 2600MHz | GTX1070 | Samsung Evo Pro 960 500 Gb

Permalänk
Medlem

Webhallen sålde den för 1 490 kr men idag, den 1/5, är priset tillbaka på 1 990 kr.

Permalänk

Bra telefon speciellt stereohögtalarna men relativt kort batteritid.

Permalänk

Moto G5s finns på Webhallen för under 2000 nu, dom sålde även Moto G5 för 1490kr förra veckan.

Skickades från m.sweclockers.com