Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Spåra sändning från USA?

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av moonblase:

Hmm bilden ovan skulle varit skickat på ett chattrum jag skrev på, bilden som skulle skickas var på en konversation där någon fått hämta ut ett kinapaket utan att visa leg. ** ursäkta för en förbannat OT-bild. Slarv av mig xD**

Ja det förklarar en del hängde inte med i ditt resonemang sen har andra också hämtat ut utan leg tillika har folk fått vis leg med.
Så inget är hugget i sten.

Skrivet av Jonny Myran:

Haha din jäkla mupp. Satt och glodde i tio minuter och undrade vad fasen det var jag missade

Jag trodde att det var alla saker någon hade hämtat från Kina utan leg

Skrivet av mikael_a1:

Fick tröjan med posten idag. Bra kvalité, faktiskt över förväntan.
Storleken var godkänd med, så jag antar att det var som du sa.

Jag kommer även att få mina pengar tillbaka, inklusive för frakten

Najs att du fick din vara. Som sagt den var i Sverige redan när du startade tråden. Fick du visa leg när du hämtade ut den?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av moonblase:

Hmm bilden ovan skulle varit skickat på ett chattrum jag skrev på, bilden som skulle skickas var på en konversation där någon fått hämta ut ett kinapaket utan att visa leg. ** ursäkta för en förbannat OT-bild. Slarv av mig xD**

Härligt att allt fungerade iallafall Fick du hämta ut på posten/visa legitimation?

nej, kom rakt in genom brevinkastet

Dock ser man att det är dåligt tryck på tröjan och ej motsvarande bilden från eBay.
Orkar dock inte bråka, och den är i såpass bra skick och kvalité så jag behåller den.

I fortsättningen; hur kollar man upp på eBay var säljaren kommer från egentligen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mikael_a1:

nej, kom rakt in genom brevinkastet

Dock ser man att det är dåligt tryck på tröjan och ej motsvarande bilden från eBay.
Orkar dock inte bråka, och den är i såpass bra skick och kvalité så jag behåller den.

I fortsättningen; hur kollar man upp på eBay var säljaren kommer från egentligen?

Tycker också det är lurigt med varifrån varan skickas ibland. Var nära på att gå på en "nit" när jag skulle köpa en liten sak från UK. Längst ner på auktionen stod det att varan ibland skickas från Kina.. Samma pris visst men väntan kan bli 3-4x längre. Nu kollar jag så att det står royal mail (signed) och läser noga texten i auktionen. Många seriösare ebay:are skriver varifrån saken skickas. Fast snart är det väl inte lika attraktivt längre iom Brexit om man handlar från UK.