Visa signatur
CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.
Hej, min bror söker ett system, eller någon som kan göra sagt system för att hantera support tickets från mail.
"We want a system that converts emails into tickets and uses ‘intelligence’ to pick the best auto-response from a knowledge base of answers.
It should use the same intelligence for a live chat experience.
If it is unable to answer the customer question in the live chat or first email, then the response should be saved as an open ticket for a human answer."
Hör gärna av er ifall ni vet om något sådant system, eller känner att ni vill ta er ann uppgiften.
CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.
Copyright © 1999–2024 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.