Renovering av badrum i Blekinge!

Permalänk
Medlem

Renovering av badrum i Blekinge!

Tjenare alla sweclockare!

Kommer flytta nu närmsta tiden och har hittat en lägenhet som jag förmodligen kommer köpa! Behöver därför hitta en bra hantverkare som kan renovera toaletten då den inte är den bästa, men eftersom jag inte är från de trakterna så behöver jag tips på bra hantverkare som har alla certifikat osv för att göra en totalrenovering (kakel, vvs osv.)

Hälsningar av bästa sort!

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk

Jag känner inte till något företag som fixar all själv. Men företag som JSB har ju återkommande samarbete med bravida tex. (iallafall när jag va med i svängen)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Då jag själv har svårt att få tips där jag bor så kommer jag kika på GVK's sida: https://www.gvk.se/hitta-foretag/hitta-foretag Där kan man bland annat se hur länge företaget haft våtrums certifikat samt hur många jobb företaget gjort. Jag tänker att det ger en fingervisning hur bra företaget är.

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd rensad*

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord