Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Lite åsikter sökes samt hjälp!

Så jag är ägaren av denna datorn: Got RaDS?

Väldigt uppkapad och smekt för att kunna montera alla radiatorer. Meningen är att kortet ska stå upprätt(därför dethär chassiet köptes) men riserkabeln jag fick med var ren å skär skit. Verkar inte få en ny heller av thermaltake

Nåja, några korta frågor:

Vad sägs om att lacka motiv på datorn med texten "Got Rads?" "Get RaDS" Etc

Hur ser hardline böjarna ut? Tycker ni att dom är snygga eller helt åt helsike? Ser styggt ut etc?

Har ni några förbättningar ni skulle vilja se?

Vad tycks om att radsen är synliga medans inga fläktar syns? Jag personligen finner det snyggare men det är en smaksak.

Samt, finns det någon fläktkontroller på marknaden som kan ta vattentemperatur och sedan få i uppgift att hålla vattnet vid ett visst värde. Så får den justera fläktarna som den vill sålänge som x vattentemperatur bibehålls?

Permalänk
Medlem

Ang rören så tyckte jag det var ganska coolt med looparna, fundera dock på om du skulle böja om övriga rör mer "snirkligt". Så att det verkligen syns att det är meningen och inte ser ut misslyckade böjar!

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Litenskit:

Ang rören så tyckte jag det var ganska coolt med looparna, fundera dock på om du skulle böja om övriga rör mer "snirkligt". Så att det verkligen syns att det är meningen och inte ser ut misslyckade böjar!

Det övrehögra röret imellan res och radiator tänkte jag ha det precis så. Men jag måste få hem 0.8-1m rör för att få till det.

Samt så har jag inte hardtubing imellan pump och grafikkort samt graffe-cpu än. Det är för att jag vill somsagt ha grafikkortet stående såfort jag lyckas få tag i en fungerande riserkabel.

Permalänk
Medlem

http://imgur.com/a/K106W

Liten uppdatering. Fick köpa mig en vettig riser