Fråga angående telefon från gearbest.com

Permalänk
Medlem

Fråga angående telefon från gearbest.com

Telefonen är en Lenovo p2, 5100mh batteri och snapdragon 625. Tyckte det lät prisvärt. Det jag funderar över är följande, kommer 4g fungera bra i Sverige? Den är från Hong Kong.

Följande spec anges:

TDD LTE Band 38/40
FDD LTE Band 1/3/4/5/7/8/20/28

Stort tack!

Edit: Någon som har erfarenhet av p2an föresten?

Permalänk
Medlem

Tycker Xiaomi Redmi Note 4 m snapdragon 625 slår lenovon ordentligt på fingrarna i alla kategorierna, utom batteritstorlek.

Så jag köpte den. är helnöjd. handlade på goldway.aliexpress.com och den dök upp på 6 dagar.

Och ja, alla lurar funkar i sverige, men har man FDD-LTE band 20 dvs 800mhz så har man 4g även utanför stadsgränserna.

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jocke86:

Telefonen är en Lenovo p2, 5100mh batteri och snapdragon 625. Tyckte det lät prisvärt. Det jag funderar över är följande, kommer 4g fungera bra i Sverige? Den är från Hong Kong.

Följande spec anges:

TDD LTE Band 38/40
FDD LTE Band 1/3/4/5/7/8/20/28

Stort tack!

Edit: Någon som har erfarenhet av p2an föresten?

P2 är en omtyckt telefon med bra batteritid. Swedroid har en lång forumtråd om den, typ 15 sidor. Kolla närmare där.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jocke86:

Telefonen är en Lenovo p2, 5100mh batteri och snapdragon 625. Tyckte det lät prisvärt. Det jag funderar över är följande, kommer 4g fungera bra i Sverige? Den är från Hong Kong.

Följande spec anges:

TDD LTE Band 38/40
FDD LTE Band 1/3/4/5/7/8/20/28

Stort tack!

Edit: Någon som har erfarenhet av p2an föresten?

Ja, den kommer stödja 4G i Sverige med dem där frekvenserna, dock kanske inte 4G+ (det ska dock sägas att den europeiska versionen inte heller har nått bra stöd för 4G+. Bara för info

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Stort tack för bra svar. På en tangent undrar jag va ni tror om outkitel k10000 pro, vilket rejält batteri... Men inte sd625 så förmodligen segare.