Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

jippo match glad jag inte betala för att se live. Badou Jack hade golvat Mayweather på 5 ronder så lågt tempo de hade.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Avstängd

Ja timlönen för dessa gossar blev ju inte så dålig, men resultat var ju väldigt väntat

Permalänk
Medlem

Jag måste bara fråga, varför är alla stort sett hyped över denna matchen? Nästan större snack än president valet ju.

Ganska ointresserad av sport överlag, så följer inte sånt här precis. Men detta är som sagt överallt.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goteborgan:

Jag måste bara fråga, varför är alla stort sett hyped över denna matchen? Nästan större snack än president valet ju.

Ganska ointresserad av sport överlag, så följer inte sånt här precis. Men detta är som sagt överallt.

Dom största skitsnackarna i respektive sporter, Mayweather är en utav dom bästa boxarna genom tiderna och McGregor som är MMAs helt klart mest lysande stjärna och fortsätter han tävla kan han säkert sluta som en utav dom bästa MMA utövarna genom tiderna.
Därför blev det sån hype.

Matchen gick väl som förväntat som jag också skrev i mitt första inlägg, eventuellt lite tidigt stoppat men Conor hade inte mycket krafter kvar.
Dom verkar ha respekt för varandra så här i efterhand, ingen vart direkt skadad och båda kan festa med stora plånboken efter matchen

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Dom största skitsnackarna i respektive sporter, Mayweather är en utav dom bästa boxarna genom tiderna och McGregor som är MMAs helt klart mest lysande stjärna och fortsätter han tävla kan han säkert sluta som en utav dom bästa MMA utövarna genom tiderna.
Därför blev det sån hype.

Matchen gick väl som förväntat som jag också skrev i mitt första inlägg, eventuellt lite tidigt stoppat men Conor hade inte mycket krafter kvar.
Dom verkar ha respekt för varandra så här i efterhand, ingen vart direkt skadad och båda kan festa med stora plånboken efter matchen

I see. Visst är man inte intresserad så mycket av det, så är det väl svårt att hänga med i svängarna.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem

Måste ge credd till McGregor ändå. Först fjäderviktsvärldsmästare i UFC, sen lättviktsvärldsmästare, sen klara 10 ronder i boxning mot en obesegrad mästare. Är väldigt sjukt

Permalänk
Medlem

Var ganska väntat resultat. Boxning är inte mma, helt annan teknik som används.
Har inte varit hypad inför detta det är trots allt bara "tråkig" boxning

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc