Intressekoll Vaio Pro 13 + Chromebook Flip

Permalänk

Intressekoll Vaio Pro 13 + Chromebook Flip

Hej!

Befinner mig nu i USA så affär om sådan skulle ske kan inte ske förrän jag är tillbaka i sverige början av oktober så tänkte mest kolla hur intresset ser ut, behöver flytta och göra mig av med lite prylar.

Laptop 1: Sony Vaio Pro 13 specs

Utmärkt skick med extra batteri, har varit inne på lagning i våras där fläkten bytts ut, tangentbord är också utbytt. Svensk version både på dator och laddare.

Laptop 2: Asus C302 Flip
Köpt i USA så amerikanskt tangentbord fast det är väldigt enkelt att byta mellan svensk och engelsk teckenuppsättning. Chrome os med en M3 cpu så sjukt snabb plus att android appar fungerar nu också. Förutom amerikanskt tangentbord så är det också amerikansk laddare så adapter behöver användas i sverige. Har lagt beslag på det 100 gb google drive till mig själv så tänker att det får väl räknas bort på priset. Datorn är inköpt i april så gott skick också på denna.

Prisidé, jag är lite osäker på vad som är vettigt så jag tänker att vi kan se som kommer in, förbehåller mig rätten att avstå affär om priset inte motiverar försäljning och dessutom så är jag inte tillbaka i Sverige förrän 15 oktober.

Vaio pro 13: 2000 kr
Chromebook flip: 3000 kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@microsofter: Är eventuellt intresserad utav Vaio Pro 13 datorn. När du har möjlighet skulle du kunna skicka lite bilder på den? Närbild på t.ex skärm, tangentbord och så

Permalänk
Medlem

Är intresserad av vaio datorn , kan mötas upp i göteborg

Visa signatur

PC: Loque Ghost S1 MK2 || Intel i5 10600k || ASUS Z-490-I Gaming || Corsair 32GB @ 3400MHZ ||EVGA 2080ti BLACK || Intel 660p Series M.2 2280 SSD 2TB || Samsung 970 EVO 512SSD M2 || Samsung C49RG90 ||

Permalänk
Avstängd

Är intresserad av vaio datorn , kan mötas upp i göteborg

Permalänk

Vaio 2200:- + frakt

Permalänk

Noterat vad ni skrivit och är tillbaka i Göteborg 15 oktober och skickar bilder då också om ni vill. https://www.laptopartstore.com/sony-c-1_19/4690mah-sony-vaio-... det är alltså ett sådant extra batteri som jag har, både batteri i datorn och det externa är utmärkt skick

Permalänk
Medlem

@microsofter Jag är intresserad av Flipen.

Permalänk
Skrivet av jhws:

@microsofter Jag är intresserad av Flipen.

Jag kommer att åka nedåt i landet, passera helsingborg i princip så jag skulle kunna stanna till hos dig på vägen eller om vi kan mötas upp halvväg så kan du klämma lite på datorn

Permalänk
Medlem
Skrivet av microsofter:

Jag kommer att åka nedåt i landet, passera helsingborg i princip så jag skulle kunna stanna till hos dig på vägen eller om vi kan mötas upp halvväg så kan du klämma lite på datorn

Låter toppen! Hör av dig när det börja närma sig så bestämmer vi något då.

Permalänk

hur långt ner i Skåne ska du?

Permalänk
Medlem

Bilder på vaion?

Permalänk

Kristianstad, jag är i USA nu och Vaion är kvar hemma men kan skicka bilder såklart när jag är tillbaka i Sverige igen, reser den 15/10.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av microsofter:

Jag kommer att åka nedåt i landet, passera helsingborg i princip så jag skulle kunna stanna till hos dig på vägen eller om vi kan mötas upp halvväg så kan du klämma lite på datorn

Jag får tyvärr hoppa över Chromebooken. Jag har lyckats lägga pengarna på andra leksaker under tiden.

Permalänk

Är du hemma igen?

Skickades från m.sweclockers.com