Permalänk
Medlem

MSI GeForce GTX 970 Gaming

Hej! Säljer nu detta grafikkort då jag har köpt ett GTX 1080 istället. Kortet har suttit monterat i ett välventilerat Silverstone FT05, det har aldrig använts för mining.

Originalkartong med alla tillbehör finns, kopia på kvitto kan ges. Föredrar upphämtning antingen i Bålsta (boende) eller Kista (jobb), kan även skickas ifall köparen står för frakten.

Betalning helst via Swish.

Lägg gärna bud i tråden, ni kan även ge bud via PM. Annonsen kommer uppdateras med ledande bud. Budgivningen avslutas tisdag morgon (3/4).

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, till vilket pris jag vill eller att inte sälja.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1300 + frakt

Permalänk
Medlem

1400 +frakt

Visa signatur

:>

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

1600 och kan hämta i Kista/Bålsta idag/imorgon

Permalänk
Medlem
Skrivet av kenoj:

1600 och kan hämta i Kista/Bålsta idag/imorgon

Då det inte händer så mycket mer med budgivningen så avslutar jag den lite tidigare. PM kommer till dig.

Permalänk
Avstängd

Budar 1900 om du står för frakten:)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Jonathan94: Då kenoj var tvungen att åka iväg tidigare så blev det ingen affär med honom. Kortet är ditt. Kommer PM.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av HMB:

@Jonathan94: Då kenoj var tvungen att åka iväg tidigare så blev det ingen affär med honom. Kortet är ditt. Kommer PM.

Kanon!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

MSI GeForce GTX 970 Gaming

Blev du av med kortet eller har du det kvar?

Visa signatur

Intel Core i7-8700K
KFA2 GeForce RTX 2060 Super EX 8GB
ASUS ROG STRIX Z370-G GAMING
Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance
Samsung 960 EVO 500GB, Predator XB271HU

Permalänk

Kö, bor i Uppsala och kan hämta.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 3900x @ 4.3 GHz 1.28125 V | G.Skill trident Z 3200 MHz cl 16 | ASUS DUAL RTX 2600 | Noctua NH U12A | Fractal design R6

Permalänk
Medlem

Kortet är sålt och ivägskickat, tyvärr missat att stänga annonsen.

MVH