Swemerlin, jag tror på dig.

Permalänk

Swemerlin, jag tror på dig.

SweMerlin skrev i tråden "Tråddödarfenomenet: Någon som känner igen sig?" : Hade varit ännu roligare om alla slutade att skriva i den här tråden efter att TS skrev sitt första inlägg. Det hade liksom bevisat hans tes...

Vi får väl se om det funkar?

Permalänk
Sötast

Ölen kommit fram ikväll?

Permalänk
Medlem

Vore inte det bästa om du taggade honom?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@SweMerlin En tråd helt i din ära! Med det här inlägget hjälper jag visserligen till att sabba din tes...

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Travhäst:

SweMerlin skrev i tråden "Tråddödarfenomenet: Någon som känner igen sig?" : Hade varit ännu roligare om alla slutade att skriva i den här tråden efter att TS skrev sitt första inlägg. Det hade liksom bevisat hans tes...

Vi får väl se om det funkar?

Huh? Med första inlägg menar du trådstarten eller första gången TS svarar?

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact w/ Dark Tint | Intel i5 12600K | Asus ROG Strix B660-F | 32 GB Corsair DDR5 5600 MHz CL36 | MSI Geforce RTX 3060 TI Ventus 2X OCV1 | 512 GB Samsung Pro 850 SSD + 2TB WD Black SN850 NVME PCI-E 4.0 | Corsair RM750X |

Permalänk
Inaktiv

**Inte menat som någon kritik mot @swemerlin (eller någon annan), men tråden saknar diskussionsvärde
*tråd låst*
//mod **