Permalänk
Medlem

Dan case A4-SFX / Ghost S1

Dan case A4-SFX: Du kanske äntligen fått bekräftat att din ghost skall komma å vill då sälja din gamla dan?

Ghost S1: Du har givit upp att vänta på spöket och har redan byggt i ett annat chassi, när leveransen väl då kommer så säljer du den vidare?

Uppstår nått av dessa scenarion så finns jag här för att rädda er. 👋🏻

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag kommer nog ej bygga i mitt ghost-chassi. Har beställt i vitt/aluminum tillsammans med en large tophat.

Permalänk
Medlem

Jag har original Dan SFX A4 i svart (V1 från kickstarter), funderar eventuellt att byta till ett större chassi då min nya GPU kommer vara 2.5 slot.

Hur mycket är du intresserad av att köpa chassit för? Är osäker om jag vill sälja, men utav intresse.

Permalänk
Medlem

@Wasp:

Vad har du fått betala inkl stora toppen?

@shogou

Vad hade du önskat sälja för? Var helst på jakt efter v2+ pga rubberfeat å mb distanserna. Inet kör kampanj på v2 nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matezon:

@WaspCustoms:

Vad har du fått betala inkl stora toppen?

@shogou

Vad hade du önskat sälja för? Var helst på jakt efter v2+ pga rubberfeat å mb distanserna. Inet kör kampanj på v2 nu.

Rätt säker på att det är 2300sek

Permalänk
Medlem

@Matezon: Du får gärna ge mig ett erbjudande, men runt 2000 kanske?

Sen har jag även en Grym CPU kylare som är av full koppar + en noctua fläkt som jag fäster på med zipties. Tidigare hade jag en Cryorig C7 men den är inte att rekommendera då stock fläkten skapar en turbulens effekt för att den är för nära Vent hålet i chassit vilket gör att den skapar massa oljud. Noctua fläkten låter mycket mindre.

https://m.prisjakt.nu/product/3103350
LP53 CPU kylare

Kanske kan sälja både chassit + CPU kylare + noctua fläkten som ett överenskommet kombo pris.

Permalänk
Medlem

Värt att tillägga har även en 450W SFX Gold PSU då som jag skulle kunna sälja.Den klarade fint att driva mitt 1070. Passar perfekt i chassit.

Permalänk
Medlem

@Wasp:

Hade hoppats på att leveransen skulle landat i Sverige så man hade kunnat få bättre bilder redan nu. (Ville helst ha Ash)
Har du även en L12 fläkt eller skulle du in med nån aio i tophat?
Vad hade du kunnat tänka dig att sälja paketet för?

@shogou
Hade tänkt att beställa en L9i men läst att din lösning är den kallaste (har redan sf600)
Priset är kanske lite högt då jag nu får loss v2 nytt för 2599:- på inet med l9i då 3079:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matezon:

@WaspCustoms:

Hade hoppats på att leveransen skulle landat i Sverige så man hade kunnat få bättre bilder redan nu. (Ville helst ha Ash)
Har du även en L12 fläkt eller skulle du in med nån aio i tophat?
Vad hade du kunnat tänka dig att sälja paketet för?

@shogou
Hade tänkt att beställa en L9i men läst att din lösning är den kallaste (har redan sf600)
Priset är kanske lite högt då jag nu får loss v2 nytt för 2599:- på inet med l9i då 3079:-

Jag valde ifrån ash pga den såg väldigt väldigt mörk ut.

Vill gärna få tillbaka det jag investerat, dvs 2300. Om det nu var 2300 man backade med.

Permalänk
Medlem

@Wasp:

Super, väntar in bilder från PAL.
Vad säger leveranstiden nu, mitten augusti?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matezon:

@WaspCustoms:

Super, väntar in bilder från PAL.
Vad säger leveranstiden nu, mitten augusti?

Någon gång i augusti vsr det man hörde sist

Permalänk
Medlem

@Matezon

Annars har jag eventuellt ett Ghost S1 i färgen Ash till salu då jag redan byggt PC i ett annat chassi!

Visa signatur

Dell Latitude 7320 @ Ubuntu

Permalänk
Medlem

@Wasp:

@shogou:

Tack för respons men det blev en deal med @klione som hade Ash modellen inkommande.

Permalänk

Skicka PM till mig om ni vill sälja ett Ghost när ni fått det.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ghost S1
Mitt bästa köp är min 3770K <3

Permalänk
Medlem

jag har ett dan case version 2. svart utan fönster som jag vill bli av med.

tänkte mig ca 2000 kr.

Permalänk

Jag har en Dan Cases V2 Svart, oöppnad. Har även 8st 40mm fläktar. PMa vid intresse.
Mvh
RZ

Permalänk

Jag är också intresserad av ett Ghost Chassi. Om någon sitter med ett dom vill bli av med, PM:a mig dirr.
Mvh
RZ