Permalänk

Flångans nya Kef x300a

Som i rubriken vill jag göra mig av med mina skönspelande högtalare. Dessa är helt nya.. Typ, spelade runt 10 timmar.

¤Airplay mm

Mer info i länk.

Kef X300A

Säljes inte under 4K

/P

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ska det stå något här?

Permalänk
Medlem

Börjar med att lägga 4000kr. Btw varför säljer du efter endast 10h?

Visa signatur

CPU: 8700K @ 5.0 GHz| GPU: MSI RTX 2080 ti Duke OC | MB: ASUS Prime Z370-A | RAM: 2x8 GB Corsair Vengeance RGB PRO @3200MHz | Cooling: be quiet! Dark Rock Pro 4 | PSU: be quiet! Straight Power 750W | SSD: Samsung 860 1 TB | FANS: be quiet! Silent Wings 3 x3 | CASE: Fractal Design Meshify C

Permalänk
Skrivet av ferol:

Börjar med att lägga 4000kr. Btw varför säljer du efter endast 10h?

Har igentligen ingen användning av dem.

Visa signatur

Ska det stå något här?

Permalänk
Skrivet av ferol:

Börjar med att lägga 4000kr. Btw varför säljer du efter endast 10h?

Är du seriöst intresserad av att köpa dem, så är dem dina för 4000:-

/Peter

Visa signatur

Ska det stå något här?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrFranklin:

Är du seriöst intresserad av att köpa dem, så är dem dina för 4000:-

/Peter

Sorry, ändrat mig, blev ett par LS50 istället!

Visa signatur

CPU: 8700K @ 5.0 GHz| GPU: MSI RTX 2080 ti Duke OC | MB: ASUS Prime Z370-A | RAM: 2x8 GB Corsair Vengeance RGB PRO @3200MHz | Cooling: be quiet! Dark Rock Pro 4 | PSU: be quiet! Straight Power 750W | SSD: Samsung 860 1 TB | FANS: be quiet! Silent Wings 3 x3 | CASE: Fractal Design Meshify C

Permalänk
Skrivet av ferol:

Sorry, ändrat mig, blev ett par LS50 istället!

Ok, Riktigt fina faktiskt. Hade ett par hemma en vecka på prov. Kanske inte 20K bättre.. Bara till utseendet kanske. Men absolut ett par riktigt fina monitorer.
Vilken färg blev det?

/P

Visa signatur

Ska det stå något här?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrFranklin:

Ok, Riktigt fina faktiskt. Hade ett par hemma en vecka på prov. Kanske inte 20K bättre.. Bara till utseendet kanske. Men absolut ett par riktigt fina monitorer.
Vilken färg blev det?

/P

Fick dem till ett lite förnämligare pris då jag köpte av en polare som skulle byta upp sig. Blev ett par svarta!

Visa signatur

CPU: 8700K @ 5.0 GHz| GPU: MSI RTX 2080 ti Duke OC | MB: ASUS Prime Z370-A | RAM: 2x8 GB Corsair Vengeance RGB PRO @3200MHz | Cooling: be quiet! Dark Rock Pro 4 | PSU: be quiet! Straight Power 750W | SSD: Samsung 860 1 TB | FANS: be quiet! Silent Wings 3 x3 | CASE: Fractal Design Meshify C