Permalänk

EVGA Supernova G3 750W

Hej,

På grund av nedskalning till itx och sfx säljer jag nu mitt EVGA 750W nätaggregat. Kompakt (150cm) och helt modulärt med halvpassiv tyst fläkt. Har fått 9.8/10 i betyg från väl ansedda jonnyGURU.

Inköpt i juli förra året men endast använt några månader sedan januari 2019, då jag inte hade tid att installera det tidigare pga. bodde utomlands under hösten. I princip nyskick alltså, komplett med alla tillbehör och originalförpackning. Kvitto från Dustin finns.

Pris: 799 kr eller bud.

Finns att hämta i Stockholm och kan skickas inom sverige mot att köparen betalar frakt.

Håll gärna bud i tråden för att det ska bli enklare att hålla koll på. Svarar gärna på frågor i PM.

mvh axel

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

500+frakt

Permalänk
Medlem

Bjuder 550 och kan hämta.

Permalänk
Medlem

Finns denna kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av anDuuii:

Finns denna kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

Yes, nätaggregatet finns kvar!

Permalänk

Hej alla, ledsen att jag inte svarat. Nätaggregatet finns kvar, 550kr är dock lägre än vad jag är villig att sälja för.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Skulle 600 kr (med upphämtning) fungera så bjuder jag det.

Permalänk

@tboss:

Tack för ditt bud. Jag är dock inte villig att sälja för det priset, tycker att det är värt minst halva nypriset då det knappt är använt och har många år kvar av garanti osv.

mvh Axel

Permalänk

Budar 700 plus frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Permalänk
Medlem

799 plus frakt

Permalänk
Skrivet av arebokert:

Budar 700 plus frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av dvgu:

799 plus frakt

Ni har nu båda lagt bud på 799 plus frakt. Om ingen av er vill lägga ett högre bud så går den till @arebokert som var först. Frakt med PostNord kostar 120kr, kollade även Schenker som kostade lika mycket (121kr).

mvh axel