Skumma buggar i Gta Vice city!

Permalänk
Medlem

På flygplatsen finns det två ramper, en som lutar jättemycket och bredvid en som lutar mindre. Jag rockade krocka i den som lutade jättemycket på baksidan av den och vips så var jag inne i flygplatsterminalen.

Visa signatur

"I reject your reality and substitute my own." /Adam Savage

Permalänk
Medlem

har krockar med en motercykel mot en vägg då åkte jag genom marken, och föll i oändligheten, skummt

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tai Mai Shu
Apropå det uppdraget så fixade jag en rhino (inte via fusk) för att klara det uppdraget, då var det ganska lätt :).
edit: Om man tittar igenom genomskinliga stängsel och sånt så kan man inte se bilar eller människor (inte hundra på det där med människor) t ex vid rampen inne hos sunshine autos.

Menar du på såna stängsel? För där ser man både en bil och några människor. Kanske är dina drivrutiner isf...

Permalänk
Medlem

kolla till vänster på bilden, vad är det där bakom?
har samma"bugg" på mitt vice och vet många fler som har det... tror faktiskt att det e så för alla...

Visa signatur

Får jag äta på ditt skägg?

g3wd.mine.nu

Permalänk
Medlem

Ska försöka göra en film av det jag lyckades med Körde på väggarna precis utanför malibu med pcj 600:an

Permalänk
Avstängd

köra på väggar... fanns en sånn mod till gta3, även om jag inte fick den att fungera....
fan att jag bara har ljud-skivan kvar....

Visa signatur

games4ever

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Göwd.
kolla till vänster på bilden, vad är det där bakom?
har samma"bugg" på mitt vice och vet många fler som har det... tror faktiskt att det e så för alla...

Menar du min bild? Isf, vad för bugg? Menar du att stängslet blir lite konstigt när det är framför bilen?

Permalänk
Medlem

Det är samma sak med träd. De får också en blå rand runt bladen ibland.

Visa signatur

||Vanligt sunt förnuft är inte särskilt vanligt ||

Permalänk

Hehe, gör en film med massa buggar. Dock är jag inte så bra på att redigera filmer så det kanske inte blir så jätte bra.
Men den filmer innehåller b.l.a massa buggar när bilar flyger in i väggen.

Visa signatur

Jag måste sluta göra så många " :) "

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Thomas : haha. Den där verkstaden kalrar visst allt. Och polisen lär ju inte märka något heller

Visa signatur

||Vanligt sunt förnuft är inte särskilt vanligt ||