Permalänk
Medlem

Nya Ipod!

Någon som har den nya IPoden? Är sugen på 15 GB-versionen. Har bara känt på den som hastigast, men jämför man med annat oorganiskt material smäller den j*vligt högt. Liten och grymt snygg. Om någon har den så berätta gärna lite grand om den, plus/minus, etc.

Visa signatur

"Det sista kapitalisten säljer är det rep, i vilket vi skall hänga honom." - Fadern av det röda landet i öster

Permalänk
Medlem

Jag har 30GB-vers. och är väldigt nöjd med den, vad annars för det priset Sjyst design, lätt (för att innehålla en hd) tyvärr så blir den lätt kladdig på den blanka sidan (som är blank nog att användas som spegel). Låter knappt något, väldigt bra belysning. Lite slö i menyhanteringen men det räknar jag kallt med att de fixar så småningom. Väldigt bra inpackad i lådan man får, bra dockningsstation. Jag kör den via firewire som en extra backuphårddisk för mina musikalsters just nu. Som musikspelare är den jäkligt sjyst. Ja, vad mer kan man säga? Stor display och med tre enklare spel, jo åsså tonar den ned belysningen väldigt mjukt och fint.

Visa signatur

E8500, 4GB Corsair, 2x500 Samsung RAID0, 4GB I-Ram, EP43-DS3, 7900GTO, Win7.
AmigaOne G3XE, 1GB, Raptor 150GB, 4GB I-Ram, Radeon 9250 256MB, OS4.1

Permalänk
Hedersmedlem

Hur många trådar behöver du i ämnet?

http://forum.sweclockers.com/regler.html
§3.4 Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

*Tråd låst*

Visa signatur